JUKSEMAKER PIPELORT!

Hei!

Som sikkert flere har fått med seg på snap og instagram, så dro jeg til København i Danmark i går! En flott gjeng tok meg imot på flyplassen og vi tok bilder og snakket. Vi ankom hotellet, spise og så la vi oss. I dag har jeg hatt shoot hele dagen og dere kan se bilder og videoer på min snap og instagram. Jeg vlogger fra oppholdet mitt, så det kommer en video litt etter at jeg har kommet hjem!

I dag legger jeg med en video jeg filmet med Marcus, Martinus og Bahare da de hadde konsert på Huk for en liten stund siden! Det var Marcus og meg mot Bahare og Martinus! Om du vil finne ut hva vi gjorde og hvem som vant, så må du sjekke ut videoen<3

 

 

Hva syns du om videoen?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Julie: Hi Jennie Sofie
      Im normally not a person who comments on things. But here i go, i guess haha.
      I hope you are enjoying your time here in Denmark, i live here too. I want to meet you but i dont live near Copenhagen :(( But anyways the video is so fun, and i actually found you through Marcus and Martinus haha. I loooove to follow your journey in life. I’m reading all your blog posts, i like all your insta pics and i love to see your youtube videos and of course musica.ly aha. Your style inspire me so much and i’m in love with it. Keep on doing your great job and your junkyard hauls haha.
      Love from Julie, Denmark (15)

    2. Hi Jennie Sofie
      I’m normally not the person, who comments on blog posts. But here i go, i guess ahah.
      I hope you are having a great and fun time here in Denmark, i live here too. I really want to meet you, but i dont live near Copenhagen :(( But anyways haha. I like the video you did with the guys, and i actually discovered you through Marcus and Martinus. I looooove to follow you journey in life and you inspire me with everything you do. I love your personality and of course you <33. I'm also in love with your style in clothing. You style inspire me som much and i really want to own your closet ahaha. But yeah, keep on doing your great work Jennie. You are an incredible person.
      Love from Julie, Denmark, (15)

    3. Ahahah… DIGGET overskriften. Meeeen… er det meningen at det skal stå “jukesmaker” istedenfor “juksemaker”?
      Bra video btw!!💛

    4. Hei jennie! Veldig bra video💗
      Forresten, hvor høy er du egentlig, haha.
      Veldig random spørsmål, men bare lurer, og hvis du ikke ønsker å svare skjønner jeg det også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg