JEG FORLATER NORGE………

Hei

 

Endelig ferdig med muntlig eksamen !!!!! Om dere vil vite hvordan det var, så kan jeg godt skrive om det i et annet innlegg.  Dette var jo første gangen jeg var oppe i muntlig EKSAMEN og jeg var derfor veldig nervøs. Det gikk i hvert fall supert og jeg kunne ikke vært mer fornøyd:-) 

Det er så ufattelig deilig. Nå er det også snart langhelg og jeg skal ut på eventyr. Jeg skal til København fra fredag til søndag for å jobbe. Gleder meg til å bli kjent med nye mennesker i fra blant annet Finland og Nederland og til å bo på hotell igjen. Jeg kommer helt sikkert til å snappe i fra reisen, men vet ikke hvor mye jeg får dele riktig ennå. Jeg tar med vlog-kamera også. I dag må jeg tenke litt på pakking, for jeg har fått erfare at ting man vil pakke med seg bør vaskes litt før kvelden før man reiser. 

Så da er det opp i lufta igjen, en stund siden sist nå. Sist gang jeg fløy var til London i januar, om jeg husker riktig. Til København tar det enda kortere tid å fly, det er deilig for det er ikke SÅÅÅÅÅ gøy å fly. Kunne virkelig ønske at man kunne få til et gjennombrudd på teleportering. 

Det blir fulle dager med jobbing og opplegg så jeg får nok ikke opplevd København som turist men heldigvis skal vi jobbe en dag inne og en dag ute, visstnok i en park. Håper på herlig vær. Kanskje jeg plutselig møter noen av mine danske følgere. 

Processed with VSCO with p5 preset

 

Hvor bor du? 

Klem Jennie 

14 kommentarer
    1. Jeg bor i Telemark ☺️ Så bra det gikk bra med eksamen i dag😘 Du må kose deg skikkelig i helgen❤️ Elsker deg😘

    2. Hey Jennie,❤️☺️🙃
      I live i Hørsholm in Denmark.
      I hope i will see you one day!❤️☺️🙃
      I love to read your blog, and see you on the social media!❤️☺️🙃
      -Anne from Dk

    3. Hey Jennie,❤️☺️🙃
      I live in Denmark, I hop I will see you one day!❤️☺️🙃
      I really like to read your blog, and see you on the social medias!❤️☺️🙃

    4. HEY!
      bor i Danmark og vil SÅ gerne møde dig!
      – jeg tager på jennie jagt i københavn, haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg