JUNKAYRD LOOKBOOK

//samarbeid

Hei!

For noen fine dager vi har hatt nå med sol! Det er helt utrolig! Jeg har brukt begge dagene på å kose meg med venner i sola, noe jeg syns er viktig når vi har så fint vær. I går hang jeg med Tuva, i dag var jeg med Helena i Oslo og hadde piknik og nå skal jeg snart av sted for å møte enda flere venner jeg skal overnatte med! Utrolig kos!

Jeg slenger endelig med videoen dere har spurt om en god stund. Det er JUNKYARD HAUELN jeg filmet med Thomas forrige helg og nå på onsdag! Han var så utrolig snill og redigerte selve “LOOKBOOKEN”  og jeg har redigert “HAULEN”. Snakk om team work haha!

her er linkene til produktene:

Bikinitop Intense
Jeans In Law
Bukse Danny
Caps CSBL
Caps CSBL Pink
TShirt XX Basic
TShirt TTA C
Hoodie Blank
Genser Modern Lovers
Sko Superstar
Solbriller Grad
Genser Ocean
Kjole Sweet
TShirt Albany
TShirt XX Basic
Kjole Nexa

Hva syns dere? Burde jeg ha flere videoer som dette?

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Vil gjerne ha flere videoer. Thomas var flink til å redigere lookbook. Du er også flink og du er et forbilde jennie for meg

    2. kjempe bra og morsom video! Digget lookbooken 🙂 Men det går ikke ann å trykke på linkene! veldig stilig redigert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg