BOY AND GIRL LOOKBOOK

Hei hei!

Jeg håper dere alle har hatt en fin dag fylt med sol og varme. Her hvor jeg bor skinte i hvert fall sola og jeg ser på værmeldingen at det er meldt fint vær hele neste uke! Jeg håper virkelig det vil holde seg slik så jeg får begynt å bruke sommerklærne mine. I tillegg skal jeg filme resten av en video som jeg begynte på i går og da trenger jeg fint vær. Thomas ( fra Suite 16) og jeg bestilte oss nemlig klær fra Junkyard og filmet selve haulen i går! Vi viser frem klærne og forteller hvor de er fra. Til uka skal vi filme en lookbook til klærne og da hadde det passet seg med fint vær! Jeg gleder meg masse til å se det ferdige resultatet. Thomas er veldig flink til å redigere, så kanskje han kan hjelpe meg litt med det også;-)

I tillegg blir skoleuken min utrolig kort! Jeg har bare skole mandag og tirsdag, for på onsdag skal jeg på audition og torsdag og fredag er det fri! Det passer egentlig veldig bra siden det er mye som skjer for meg! Kalenderen fylles opp med nye hendelser og eventer hele tiden. Nå er det også bestemt at jeg skal reise med Bahare til Frankriket!!!  Jeg kommer nok til å skrive mer om det senere! Til uken skal jeg også på konsert, tredje konserten på tre uker.

Er du gira på lookbook?

Klem Jennie

14 kommentarer

Siste innlegg