KJENDISOVERDOSE

Hei!

Håper at dere alle har hatt en fin dag! I går kom det dessverre ikke noe blogginnlegg, men jeg snappet en god del. Jeg var så heldig å få billetter til Shawn Mendes konserten i sammen med Bea og Bahare! I tillegg var Herman med, altså Herman Dahl og det var utrolig koselig. Det er fortsatt mulig å se det jeg har lagt ut på snap. Under konserten satt vi oppe i en av skybarene og koste oss med brus, popcorn og utrolig bra musikk. Shawn var syyyykt flink! Etter konserten ble jeg kjørt til Aker Brygge og tok båten over til Nesodden og la meg til å sove! 

I dag stod jeg opp i 08.00 tiden for å møte Bea og Bahare i byen. Vi skulle nemlig “intervjue” Marcus og Martinus som hadde sommerfest i Oslo i dag! Det var utrolig hyggelig å se gutta igjen og videoen vi filma var syyykt morsom! Den vil komme ut på Juliabladet sin youtubekanal i løpet av neste uke! Vi fikk filmet med gutta før vi så de opptre med sin nye låt. Deretter dro vi!

Nå har jeg nettopp filmet en ny video her hjemme også og jeg kommer sikkert til å legge ut noen teaser fra den. Dette ble kanskje et litt rotete innlegg, men håper dere likte det allikevel….for livet mitt er ganske rotete.

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset
 

Haha! Mange kjendiser på kun to dager! Herman, Shawn, Marcus, Martinus, Bea….

Hva slags video tror du at vi filmet?

Klem Jennie

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg