17 mai

Hei!

Håper at dere alle hadde en fin 17.mai feiring i går! Været var ikke helt på topp da jeg våknet i går og det var litt av og på med regn. Heldigvis ble det opphold en liten stund, så vi fikk sett toget uten å måtte ha oppe paraplyene. Jeg var ferdig med å gå i tog allerede da jeg begynte på ungdomsskolen, men jeg har sett på lillesøsteren min gå i tog. Nå er jo også hun ferdig på barneskolen, men broren min har nettopp begynt. Jeg dro derfor til skolen til broren min med resten av familien for å se han gå i sitt første tog! 

Jeg gledet meg spesielt til 17.mai i år fordi jeg endelig har fått meg bunad. Jeg har fått utrolig mange kommentarer hvor folk spør hvilken bunad jeg har og hvorfor jeg valgte akkurat den. Jeg har Rogalandsbunad og jeg valgte den fordi jeg har familie derfra. 

Etter å ha sett toget var det kake, is og lek. Broren min fikk dessverre gnagsår da han gikk i toget og ville derfor hjem litt før. Jeg ble igjen og møtte Tuva og Ella. Vi ble selv med på lekene og koste oss masse før vi ruslet hjem til meg og hadde en deilig lunsj som også venninnen vår Elizabeth ble med på! 



 

Processed with VSCO with b1 preset
 

Hva pleier du å gjøre på 17.mai?
Klem Jennie

3 kommentarer
    1. ᔕå ᖴIᑎ ᗷᑌᑎᗩᗪ😁ᕼEᕼE ᗷOᖇ I ᖇOGᗩᒪᗩᑎᗪ ᗪå😂TᖇOᖇ ᒍEG OG ᔕKᗩᒪ ᕼᗩ ᖇOGᗩᒪᗩᑎᗪᔕ ᗷᑌᑎᗩᗪ😇😉(Gåᖇ ᗷᗩᖇE I 5. ᗰEᑎ ᒍᗩ😂) ᗪEᑎ EᑎTEᑎ ᗰEᗪ ᖇøᗪ EᒪᒪEᖇ ᗪEᑎ ᐯEᔕTEᑎ ᔕOᗰ ᗪᑌ ᕼᗩᖇ 😻 ᕼåᑭEᖇ ᗪᑌ ᕼᗩᗪᗪE Eᑎ ᖴIᑎ 17. ᗰᗩI😊ᒪᑌᒪᑌ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg