FRA MEG TIL DERE

//samarbeid

Hei!

Håper at dere har hatt en fin dag. Jeg er endelig ferdig med matteeksamen og nå er det bare muntlig eksamen igjen. Etter det er det bare å senke skuldrene og telle ned dagene til sommeren. Siden jeg er i et så godt humør etter tentamen tenkte jeg å dele en kul rabattkode med dere. Jeg har nettopp kjøpt meg ny telefon, ettersom min gamle var blitt ødelagt. Den har vært dårlig siden i sommer og jeg tenkte det var på tide å kjøpe seg en ny, så nå har jeg Iphone 7. Siden jeg har ny telefon passer ingen av min gamle deksler. Jeg gikk derfor litt crazy på CaseApp sin nettside og bestilte meg flere nye deksler i tillegg til et skin til Mac booken min. Jeg bestilte deksler som de allerede hadde i nettbutikken og så designet jeg også noen selv! 

Dette er noen av dekslene<3

Processed with VSCO with p5 preset
 

Det i midten har jeg designet selv, mens de på sidene er fra siden deres:-)

Processed with VSCO with hb1 preset
 

Adidas – dekselet har jeg også designet selv. 

Processed with VSCO with b1 preset

 

Om du bruker rabattkoden “JENNIE20” får du 20% på dine kjøp på CaseApp sine nettsider! De har deksler til de fleste mobiler og mac`s. 

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. hei! jeg lurer på hvordan du fikk adidas merket midt på i rutene, når jeg prøver vil det ikke stå der, det vil bare stå inne i en rute og ikke midt på nederst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg