Angret da jeg satte meg på båten.

Hei!

Håper dere har hatt en fin dag! Min dag begynte med et møte i Oslo. Det er så utrolig mye morsomt som skjer for tiden og jeg gleder meg masse til jeg kan dele alt med dere! Litt stressende siden det er så mye å huske på og oppi alt dette er det eksamen. På fredag fikk vi vite hva vi kom opp i i eksamen og det ble matte på meg. Jeg ville helst komme opp i norsk eller engelsk, men det ble det desverre ikke. Prøver allikevel å se på de positive sidene ved det, som at jeg blir ferdig med eksamen før de som har engelsk og norsk. Haha! Jeg har eksamen på tirsdag, så mye av helgen vil gå til øving.

Etter møtet gikk mamma og jeg innom litt butikker og handla litt. Tiden frem til sommeren nå kommer til å gå fort, så jeg trengte noen litt penere klær til skoleavslutninger, bursdager og lignende.

Litt rotete innlegg, akkurat litt som hverdagen min er nå for tida. Haha! Bildet nederst til høyre la jeg også ut på IG i dag. Som jeg skrev kjøpte jeg ikke toppen, og etter alle de fine kommentarene deres angrer jeg nå sykt mye. Håper pappa gidder å fikse den for meg i byen på mandag. Hater å være så ubesluttsom. 


 

Husk å følge meg på snap og instagram om du ønsker daglige oppdateringer fra min litt rotete men morsomme hverdag<3

Snap: Jenniesofiesnap

Klem Jennie

9 kommentarer

Siste innlegg