MØTTE ARIANA FØR KONSERTEN!

Hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har faktisk ikke vært sliten i dag, med tanke på at jeg kom hjem ganske så seint i går kveld. Som jeg skrev på bloggen i går, så var jeg på Ariana Grande konsert i sammen med Nicoline. Dessverre kunne ikke Bahare være med, men vi fikk med oss en annen. Det var utrolig mye som skjedde i går, men jeg skal prøve å forklare dere så bra om mulig.

Jeg dro først til byen og møtte opp på Universal Music. Der ble Nicoline, jeg og noen fler hentet med buss for å kjøre til Telenor Arena. Nicoline og jeg var så heldig å få slippe inn litt før showet og hilse på danserne til Ariana og selveste Ariana. Det var veldig strengt der og derfor ikke lov med mobil under dette møtet. Vi stod rett nedenfor scenen og de stod oppå. Vi stilte litt spørsmål, snakka og dansa. Deretter måtte Ariana og danseren gå. Nicoline og jeg ble værende i Arenaen til folk begynte å strømme inn fra inngangene. Utrolig koselig at så mange av dere kom bort og tok bilde. Hørte dere ropte fra tribunene og måtte bare hilse på dere alle:-)

Vi møtte også på Bea og Katja, så vi stod også med dem igjennom hele konserten! Så utrolig koselig og morsomt. Om du vil se enda flere bilder og videoer sjekk snappen min! Der spamma jeg skikkelig. Det var to artister som hadde oppvarming før Ariana gikk på klokken 21.00. Jeg skal love dere, jeg dansa og sang med på alt. Skikkelig god stemning. Jeg kan ikke huske siste jeg hadde ståplassbilletter og jeg angrer ikke et sekund på at det var det jeg valgte. 

Processed with VSCO with b5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with c1 preset

 

Pappa var så snill å hente meg etter konserten! Jeg slapp derfor å ta buss til brygga, så båt til Nesodden<3

Har du en favoritt Ariana Grande sang?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Hei, jeg var og der! Jeg så deg men fikk ikke lov og få ned siden du sto der nede og jeg satt oppe med setene❤️ Men det var utrolig gøyt å se deg Ariana og mange andre kjente!❤️😂👑

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg