ER DU JOMFRU? INSTAGRAM Q&A

Hei! 

Jeg la ut et bilde på instagram der jeg ba dere stille meg spørsmål. Jeg plukket ut noen til å svare på hver i et innlegg. Håper du får svar på noe du lurer på:-)

1. Kommer du til Danmark på et tidspunkt / Are you coming to Denmark at some point?

Ja, det skal jeg faktisk. I juni reiser jeg på et oppdrag til Danmark. Jeg kan si hvilken tid nærmere. / Yes, I am! I have some work there in June. 

2. Før du ringer noen, øver du inn det du skal si / Before you call someone, do you practice what you want to say?

Ja, det gjør jeg faktisk. Kan vel si at jeg har litt “ringeskrekk”. Det går fint med folk jeg kjenner, men når jeg skal ringe noen jeg aldri har snakket med før blir jeg veldig nervøs. / Yes, I do. It is okay to call people I know, but when I have to call people I`ve never talked to I get very nervous. 

3. Når kommer du neste gang til UK / When are you next coming to the UK?

Jeg reiser kanskje til UK i Juni, men ikke helt sikkert ennå. Jeg vil informere dere. / I may travel to the UK in June, but I´m not sure yet. I will tell you more about it when I know. 

4. Hva er det beste med Marcus og Martinus / What is the best thing about Marcus and Martinus?

Det beste med Marcus og Martinus er at selv om vi bor så langt vekk fra hverandre, så er det alltid lett å være med de. Vi møtes jo ikke så ofte, men de gangene vi er sammen er det som vi er sammen hver dag. / The best thing about Marcus and Martinus is that even though we live far away from each other, it’s always easy to be together. We do not meet very often, but the times we are together we always have a lot of fun. 

5. Har du et kjendis chrush fra Norge / Do you have celebrity crush from Norway?

Ikke for øyeblikket altså, men har hatt det. / At the time no, but I have had. 

6. Hvorfor har du i det siste blitt så glad i merkeklær / Why have you lately become so fond of brand clothes?

Jeg har aldri vær en som er veldig flink til å shoppe faktisk. Når jeg er ute å handler finne jeg meg nesten aldri noe. Da Junkyard spurte om samarbeid takket jeg selvfølgelig ikke nei. Da slipper jeg å dra å prøve tingene i butikk. Det meste jeg har er fra Junkyard, Urban, Bikbok og lignende. / I have never been good at shopping. When I`m out looking for outfits for events or other occasions I never find anything. When Junkyard asked me if I wanted to cooperation with them I did not say ” no”. It made the job so much easier for me haha. 

7. Har du et “go to” antrekk / Do you have a go to outfit?

Vel…venne mine sier at signatur looken min er ripped jeans, en enkel topp og skinn jakke. Jeg vil vel si at det er mitt ” go to” antrekk. / Well…my friends say my signature outfit is ripped jeans,  basic shirt and a leather jacket. I will sa thats my go to outfit<3

8. Er du jomfru? Are you a Virgo?

Nei, jeg er Steinbukk. / No, I am Capricorn. 

9.  Hva setter du mest pris på i et vennskap / What do you most appreciate in a friendship?

Lojalitet. Etter latter og moro setter jeg stor pris på at man er tro mot hverandre og støtter hverandre. / Loyalty.  After laugh and fun I really appreciate that one is faithful to one another and supports each one. 

Processed with VSCO with b1 preset

 

 

23 kommentarer
    1. Clickbait overskrift ass, synes egentlig ikke noe om det, synes det bare det er en dårlig løsning og at du burde valgt noe litt bedre

    2. Karen: svarte på et spørsmål, tolket det slik jeg ville. Når folk stiller dumme spørsmål kan
      de få dumme svar. Hvorfor skal folk vite slik om folk de ikke kjenner.

    3. Lisa: kanskje…. Valgte å tro at personen ikke var så interessert i slike ting om meg som du tenkte på 😉 Ganske spesielt å stille et slikt spørsmål til en man ikke kjenner.

    4. I can understand that some thinking at clickbait, but in my opinion it’s just very smart. 😀
      It’s the correct answer to the question. I dont understand why people think that they have to know privacy things.

    5. Huff leste alle de småfrekke og spydige kommentarene under Instagram bildet ditt, og jeg kan ikke gjøre annet enn å le. Du svarte jo trossalt på spørsmålet, haha! Men seriøst når folk stiller sånne spørsmål kan de ikke forvente å få ett skikkelig svar, visse ting er faktisk private! Synes du løste situasjonen på en veldig morsom måte, så får folk bare synes at det er så “clickbait” som de bare vil!

    6. Syns det er teit at folk syns det er clickbait, du svarte jo bare på spørsmålet??
      Stå på❤️❤️

    7. Julie Melek: Takk, søta <3
      Blir litt sjokkert over at de mener at jeg bør svare på slike spørsmål i det hele tatt. Alt i fra om jeg er jomfru til når jeg har mensen. Ha ha.
      Vi har nok litt samma humor 🙂

    8. Nom: Oh, thank you.
      I can also see that the people that read my blog are much more friendly and understanding. It is so easy to comment on Instagram and there they wrote a lot of bad and angry comments on that blog post. Here on my blog it takes a bit longer time to comment and here the nice and understanding people write to me. It means a lot <3

    9. Du er Ubeskrivelig pen, og ikke minst
      IDOLET MITT❤ ❤
      J|JM
      E|Elskling
      N|Nett
      N|Nydelig
      I|Innterligent
      E|Elegant❤
      Håper du likte ordene😍
      Love You SoSoSo much😘

    10. No need for thanks, it’s just the truth. As a quiet fellow-reader, I only wanted to express my appreciation for this move.
      Unfortunately, it is typical of today’s world, some people wanted to know things which do not concern them and when someone evades over that with charm and intelligence, they are directly pissed off.

    11. Hahaha æ lo høyt når æ leste spørsmål 8. Det der va ikke bare smart, men arti også. Flott Jennie😁🌸

    12. Synes det var veldig bra svart jeg, Jennie! Folk må slutte å blande seg så mye opp i andre liv, de glemmer at de også har et privatliv!
      Synes helt ærlig det var tøft av deg, du burde ikke høre på alle de dumme og kjipe kommentarene<33

    13. Du ba jo folk om å stille deg spørsmål. De fleste unge er nysjerrige og du kan ikke forvente noe annet enn at du får inn litt av denne typen spørsmål også. Mange av leserne dine ser sikkert på videoer og slikt av andre som er veldig åpne om dette temaet. De er gjerne bare nysgjerrig på om du også vil være åpen? Selfølgelig er det bra du tolker det på din egen måte, men det høres jo bare dumt fra din side om du vrir på det bare for å vise hvor dumme leserne dine er. Ber du om å få inn spørsmål så bruker folk den sjansen til å stille deg spørsmål som de lurer på. Jada, rart de bryr seg om at du ikke er jomfru, men om du ikke vil svare på spørsmålet kan du bare la vær istedenfor å vri på det.

    14. Skjønner ikke hvorfor folk synes det er clickbait. Du svarte jo bare på spørsmålet! <3 Det er privat, og det sier jo seg selv at du ikke vil svare seriøst på om du er jomfru, det har ingen noe som helst med! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg