MYE Å SE FREM TIL

Hei!
 

Håper dere alle har kost dere nok en dag i varmen. Nå er det jo nærmest sommer, men ikke lenge. I morgen er det allerede meldt kaldere igjen. Til og med regn skal det bli her jeg bor. Været for tiden er skikkelig ustabilt. Først noen dager med sommervarme og sol, for deretter dager med regn og vind. Nå har vi hvert fall hat noen dager med strålende vær og får håpe på mer. 

Vår er herlig, spesielt nå. Denne vinteren har vært travel og jeg har ikke fått gjort så mange vinteraktiviteter som jeg pleier å gjøre fordi at jeg har reist og jobbet så mye. Jeg har faktisk ikke feiret 16 års dagen min heller. Vanligvis er vinteren fylt flere turer i slalåmbakken men denne vinteren dro vi ikke med klassen heller. Føler at jeg liksom har gjort så lite vinterlig. Nå har det jo ikke vært så mye snø heller da, så det får ta litt av skylda det også.

Men nå er det vår og jeg elsker det. For tiden er jeg syk me jeg gleder meg til jeg er frisk. Det er så mye å glede seg til: 

1.Være mer ute. 

2. Til turer til Tusenfryd. Det har jo nettopp åpna. Jeg er ikke mye på tusenfryd, en gang eller to i løpet av sesongen. Det er en fin ting å gjøre med venner en helg.

3. Klatrepark og andre uteaktiviteter. Jeg var jo med familien i klatrepark i høstferien og det var så gøy. Da stengte de fleste klatreparkene for sesongen, men nå har flere åpnet igjen.

4. Cafêbesøk i hovedstaden og bare det å gå ute i byen. Sette seg ned i en park med et teppe, noe kaldt og drikke og frukt. Ahhhh så digg. 

5. Sykle. Komme meg til og fra trening med sykkel. Til og fra butikken og til og fra venner. 

6. At sommerferien nærmer seg enda mer.

7. “Leke ute”! Spille basket, fotball, bordtennis mm

8. Gå turer. Går turer hele året men det er spesielt fint om våren.

9. Snart 17.mai! Jeg er ekstra gira på 17.mai nå som jeg har fått meg bunad! Flere av dere konfirmerer dere sikkert i år også<3

10. Grillings! Det er vel kanskje mer vanlig på sommeren, men en skikkelig varm vårdag som i dag kan man jo dra på stranda med noen venner og grille pølser eller bare grilling med familien er kjempekoselig!

Processed with VSCO with p5 preset
 

Det er noen av tingene jeg gleder meg til. Er det noe du spesielt liker med våren?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg