EN FARLIG DAME

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag og nyter det fine været nå som vi har det. Det er i hvert fall sol og varme her jeg bor. Dessverre for meg så er jeg syk og har ligget rett ut hele dagen. Hodet og kroppen fungerer ikke helt. 

Nå håper jeg bare på å bli frisk så fort som mulig. Jeg har 4 oppgaver jeg skal skrive, en presentasjon og en prøve jeg må øve til. Det bare passer ikke å være syk nå. Neste uke skal jeg blant annet på Ariana Grande sin Dangerous Woman konsert og jeg bare “mååååå” bli frisk til da. Har gleda meg skikkelig lenge til den konserten som jeg skal på med Bahare og Nicoline. Jeg elsker konserter, spesielt når det er til artister jeg kan alle sangene til. Jeg liker maaaange av sangene til Ariana og kan de fleste! Noe jeg synes er litt morsomt å tenke på er at sangene høres så bra ut på engelsk, men på norsk høres det helt merkelig ut. Jeg synger mye på sangen hennes “Dangerous Woman” men det hadde ikke vært like kult å synge ” Du får meg til å føle meg som en farlig kvinne”. Eller hva med ” Du må må må må må elske meg hardere”. Haha! 

Så jeg håper veldig på å bli frisk så jeg kan rokke til ” Love me harder” og ” Dangerous Woman” i Telenor Arena med Bahare og Nicoline. 

 

Om du kunne dratt på en artist/gruppe sin konsert i morgen, hvem ville det vært?

Klem Jennie

17 kommentarer

Siste innlegg