Henger med Isac og Alex Aiono

Hei

Som dere sikkert har fått med dere så bor jeg ikke i Oslo, men et lite stykke utenfor Oslo. Det er ikke så ofte jeg drar inn til byen og kjører trikk, T-bane eller buss. Er jeg i Oslo, da går jeg. Handler jeg så er det i området fra Majorstua til Oslo City og venner bor også ganske sentralt i sentrum.

Jeg har i det siste fått mange meldinger  i fra venner i Oslo som sender bilder til meg i fra kollektivtransporten i Oslo, he he. De sender bilde av reklamen for “Oslo Sommertid” som er 2. juli, og på plakatene henger jeg jo ved siden av Isac Elliot og Alex Aiono. Jeg tok bussen en gang for litt siden da jeg skulle til TOPP for å filme, og da kom jeg også over denne plakaten. Det satt noen rett ved som snakket om den, litt morsomt. 

Bildet av meg på plakaten er det Håkon Jørgensen som har tatt, jeg har postet en del bilder på Instagram den siste tiden som er fra den nyeste shooten vi har hatt i sammen. 

Processed with VSCO with hb1 preset

 

Gleder meg enormt til den dagen, det blir sommerens happening 😀

Skal du på noen festival eller konsert i sommer?

Klem Jennie

 

8 kommentarer
    1. Jeg skal på den store sommerfestvalen i Stavanger der blandt annet Justin bieber kommer og Martin Garrix. Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    2. Vet du omtrent hvor lenge kolleksjonen din vil være ute i WOW-butikkene?
      Håper du kan svare på denne😊
      LOVE YA❤

    3. Vet du omtrent hvor lenge kolleksjonen din vil være ute i butikkene?
      Håper du kan svare på denne😊
      LOVE YA❤

    4. Jeg skal, gleder med utrolig mye…også bare lurte jeg på om man kunne møte deg der?????Kommer du til å være på meetupet for YouTube’ere på Tusenfryd??
      Elsker deg Jennie, klem klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg