I HODET PÅ HAN

Hei

Forrige uke fikk kanskje noen av dere med dere at jeg var hos TOPP og filmet inn noen videoer. Den ene videoen er nå allerede publisert og jeg spør kjekkasene Andreas og Thomas noen spørsmål rundt sjalusi når man har kjæreste. 

TOPP har en fast “spalte” med gutta på Youtubekanalen sin og jeg syns personlig videoene er morsomme og interessante også, he he. Utrolig morsomt å høre gutters tanker om forelskelse, jenter og lignende. Noen av dere kjenner kanskje også Thomas og Andreas igjen fra “Boybandet” Suite 16. 

Jeg elsker å være med på å spille inn videoer på denne måten enten det er med TOPP, Juliabladet eller andre Youtubere. Da slipper jeg også å redigere videoene, som ofte er det som gjør at det tar litt tid for meg. Jeg har så mye annet som må gjøres først. 

Men her er videoen, sjekk den gjerne ut og kommenter gjerne hva dere syns. Det er alltid koselig med tilbakemeldinger selv om videoen ikke er på min kanal. 

Har du sett “I HODET PÅ HAN” før ? 

God langhelg folkens

Klem Jennie

1 kommentar
    1. Hei<3
      Lurte på om du kan lage en video hvor du viser oss hvordan du forbereder deg til prøver i ulike fag? dine metoder, du viser hvordan du tar notater osv.
      Så snittet ditt er på 5,7 - det er helt sykt, mye arbeid for å oppnå det, du er flink!!!
      Vil gjerne ha et bedre snitt, selv om mitt også er høyt, men ikke like bra som ditt, hadde vært artig å sett hvordan du velger ut informasjon.
      Mvh: Monica

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg