KLOKKEN 00.30

Hei hei!

Jeg håper at dere alle har hatt en fin lørdag! Jeg har slappet av det meste av dagen. Sov lenge ettersom at jeg kom hjem ganske sent i går. Jeg dro nemlig inn til byen litt etter skolen fordi jeg var så heldig å bli invitert i Bea sin bursdag. Hun fylte for litt siden 19 år!!! Jeg tok først t-banen opp til Egmont der Bahare jobber og fiksa gaven vi skulle gi til Bea. Deretter pynta vi oss og gikk bort til der bursdagen skulle være. Jeg møtte flere jeg allerede kjente, men også mange jeg ikke har snakket så mye med. Det var utrolig koselig å bli kjent med så mange hyggelige mennesker! Tiden gikk utrolig fort i godt selskap, og jeg dro derfra i nærmere 23.00-00-00 tiden i sammen med Bahare. 

Jeg oppdaterte snappen min og instastoryen min igjennom hele dagen! Noe av det er nok borte, men om du er rask er det kanskje noe igjen!

 

På snap heter jeg “jenniesofiesnap” og på instagram heter jeg @jenniefashion!

Følger du meg på instagram og snap?

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg