MONDAY INSPIRATION

Hei!

Jeg var vel ikke den eneste som våknet til snø og regn i dag? Jeg som var klar for sol og sommer haha! Etter en lang skoledag og gym i regnværet, lagde jeg meg en kopp te da jeg kom hjem og søkte etter fine inspirasjonsbilder. Det finnes flere brukere på insta som poster slike bilder og jeg bladde meg igjennom feed etter feed, drømte meg bort til de vakreste steder og tok et skjermbilde av de bildene jeg likte spesielt godt. Jeg satte de så sammen i en collage. Disse bildene gjør meg skikkelig gira på sommer. Vi har ingen planer helt ennå for ferien, men bare tanken på fri, være med de jeg er glad i og spise masse melon og is gjør meg skikkelig glad. Hahah!

Hvordan er været der du er?

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Snø❄
      Bye bye vårfølelse🍀🌱😭
      Vet du omtrent hvor lenge kolleksjonen din vil være ute i WOW-butikkene?
      -Klem, Heidi💕

    2. Når jeg våknet i dagtideligt var det snø ute! Men det var og sol å skyer, i løpet av dagen har snøen smelta og den er helt borte nå!!! Nå er det strålende sol og 8 grader ute💞 Jeg gleder meg til det blir opp til 20-25 grader og sol!!☀️💞🙌🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg