INNSIDEINFORMASJON

Hei

Er det noe jeg egentlig ikke liker så er det oppdateringer av ting som Facebook, Instagram ol. Jeg har liksom satt meg inn i hvordan ting fungerer og syns det er bra nok slik det er. Men så kommer det alltid en eller annen oppdatering da. Som oftest blir jeg da irritert men når jeg kommer inn i hvordan det funker, så er det greit. 

For en tid tilbake fikk Instagram noen oppdateringer som jeg syns er ganske artige og jeg tenkte å dele litt innsideinformasjon med dere.

Byer på TOPP er: 

1. Oslo

2. Bergen

3. Trondheim

4. Stavanger 

5. Helsinki (Det var Fredrikstad for en ukes tid siden faktisk)

Litt gøy å vite, og om jeg skulle hatt et meetup burde det jo da vært på en av de plassene.

Stedene på TOPP når det gjelder verden er:

1. Norge

2. Sverige

3. USA

4. Finland

5. Brazil

Av mine TOPP 30 bilder med tanke på likerklikk siste året så er:

1. 20 bilder av meg alene

2. 8 bilder med andre kjendiser i sammen med meg

3. 1 bilde av meg og søsken

4. 1 bilde av rommet mitt.

 

Jeg ser hvilke av mine bilder dere velger å lagre. Det som er lagret mest er lagret 1400 ganger. Selv om ikke bildene med quotes er det som det klikkes mest liker på, så er dette innlegg som mange velger å lagre. Mange forbinder meg også med oppløftende quotes og quotes de kjenner seg igjen i. 

Er du fra en av TOPP byene som følger meg?

Klem Jennie

INSTAGRAM OPPDATERING

KLIKK HER FOR Å SE PROFILEN MIN OG FILMENE SOM OGSÅ LIGGER DER

7 kommentarer
    1. Ja jeg er i fra Stavanger💞💞💞
      Du burde ha et meet up i Stavanger, for jeg har så sykt lyst til å møte deg!!!💞😚🙌🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg