SÅ MYE SPENNENDE

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! Jeg kom nettopp hjem fra byen etter et spennende møte, butikkåpning og et moteshow! Jeg var så heldig å bli invitert til åpningen av Daniel Wellington sin nye butikk i Karl Johans gate nr 25 i Oslo. Som flere sikkert har sett i tidligere innlegg og videoer jeg har lagd ut,  så har jeg flere av klokkene deres og jeg bare digger de. På eventet tok jeg med meg Bahare og vi møtte i tillegg flere bekjente der. De hadde burgere, makroner, jordbær dyppet i sjokolade, drikke og en fotoboks! Der koste vi oss veldig haha! Vi fikk også hver vår klokke! Har lagt ut bilde fra boksen på instagrammen min, pluss enda flere bilder. Jeg snappet også på eventet, så sjekk det gjerne ut. På snap heter jeg “jenniesofiesnap”.

Det kommer nok et innlegg med enda flere bilder og lignende, men tenkte jeg måtte få ut noe kjapt siden det ble så sent! Natti natt alle sammen<3

Processed with VSCO with b1 preset

 

Nå skal jeg dusje før jeg hopper til sengs og leser litt til en naturfagsprøve jeg har i morgen. 

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt toppen????<3 eller korsettet eller kjolen eller hva det no enn er<3 den var sykt fin<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg