IKKE SÅ GIRA

Hei!

Da var ferien ferdig, over, finito. Jeg kjenner at jeg ikke er såååååå gira på skole i morgen. Det å gå på skolen er ikke så ille i seg selv altså, fordi jeg har det fint med vennene mine på skolen. Det er bare det at jeg vet at det blir mye arbeid og mye å gjøre. Jeg vet om en presentasjon jeg må ha, to prøver, flere sportstester og så eksamen. Dette blir i tillegg lagt opp veldig tett , så det vil si at med en gang jeg er ferdig med en prøve må jeg forberede meg til en annen. 

Når det er så mye som skjer går i hvert fall tiden raskere til sommeren…det føles slik i hvert fall. Jeg har flere spennende prosjekter og andre ting som kommer til å skje frem til sommeren. Det gleder jeg meg veldig til. Skal blant annet på et event og et møte denne uka og i mai skal jeg på Ariana Grande konsert! 

Høydepunkter fremover

1. Ariana Grande konsert 10 mai

2. Fotoshoot i Danmark 3-4 juni

3. Oslo Sommertid 2 Juli

4. Håndballcup i Juli

5. Å dele flere høydepunkter med dere

Innimellom dette er det selvfølgelig og heldigvis flere hverdagsgleder. Det å henge med venner, cafèbesøk, alt i fra å sykle, spille “sendeplate golf” spille volleyball, dager på stranda, lage videoer til dere, familieturer/søndagsturer, grilling, 17 mai og mye mye mer. Lett med gode dager når noe av det beste bare er å eksistere rundt noen som gjør meg glad.

Bilde tatt av Håkon Jørgensen

Gleder du deg til skole i morgen?

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Stå på! Siste innspurt før sommerferien nå! Har troa på deg og alle dere andre ute i verden, ikke gi opp nå👏🏾
      Jeg er veldig lite klar for skole☹️ Men jeg går på videregående, så vi starter ikke før på onsdag✨

    2. Jeg begynner på skolen på onsdag. Forresten hvem skal du på photoshoot for i Danmark? Er det også WOW?

    3. Jeg går på videregående skole, restaurant og matfag og jeg gleder meg til skolen igjen, se venner og så er det mye å Gjøre å da men jeg liker det😊 klem!

    4. hehe vet det kanskje er litt sent å skrive nå, men jeg har også hatt en del ting å siden jeg startet på ungdomskolen! Det var faktisk ikke så ¨Horrible¨ som jeg tenkte siden vi startet på onsdag, men siden jeg fortsatt var i Spania da så startet jeg på Torsdag. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg