STORE FORANDRINGER I MINE SOSIALEMEDIER

Hei (For english translation, read under the picture)

Sitter her og lurer på om jeg skal gjøre en stor forandring innen sosialemedier. Ser jo at jeg har mange følgere og subscribers i fra andre land. På Youtube får jeg ofte kommentarer som: “Jeg forstår ingen ting av hva du sier, men jeg elsker videoene dine” “Kunne ønske du kunne snakke engelsk eller tekste dine videoer, men jeg ser på dem selv om jeg ikke forstår noe” På Instagram er de topp 5 landene mine følgere er i fra disse: Norge, Sverige, USA, Finland og Brazil. Jeg bør jo skrive mer til dem også. På Livestream på IG  har jeg gjort slik at når noen stiller spørsmål på engelsk, så svarer jeg på engelsk. Kanskje jeg skulle gjort noen bare på engelsk også.

Men nå har jeg bestemt meg for å bryte den komfortable sonen min og når jeg får 250 000 følgere på IG vil teksten under bildene alltid stå på engelsk og norsk. Det er per i dag en økning på 15000 følgere. 

Når jeg får 50 000 subscribers på Youtube så lager jeg en Q&A på engelsk. Da kan alle mine følgere i fra utlandet få svar på det de lurer på. Det er jo et lite stykke frem, men jeg må nesten forberede meg litt, for det blir helt nytt for meg og jeg gruer meg bittelitt allerede. 

Dette jeg skriver her nå forstår jo ikke de følgerene mine som blir mest glad for denne nyheten, men da vet dere det også.

Kan du flere språk?

Klem Jennie

Processed with VSCO with b1 preset

This is a shorter version of what I just wrote in Norwegian. I know that I have many followers from other countries than Norway, and I’ve gotten a lot of questions if I can make videos in English and if I can write English under my photos on instagram. I have therefore decided to write in both Norwegian and English under my pictures on instagram when I have 250,000 followers. In addition to this, I will make my first Q & A in English when I have 50,000 subscribers on youtube. It will probably take some time to get there, but I need some time to prepare myself for it. I am a little nervous but also very excited.

Hug Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg