SKJØNNHETSTIPS, EGG OG GULROT I BADEKARET

Hei!

//Sponse

Håper at dere alle har hatt en fin dag! Den dagen jeg hadde lansering på WOW OSLO CITY, gikk jeg en tur innom LUSH for å hente meg en pakke med produkter. Jeg vet ikke om dere har fått det med dere, men jeg elsker LUSH og har alltid gjort det. Jeg har flere produkter der i fra fra før av og mitt “all time favorite product” er skrubben deres RUB RUB RUB! Den lukter himmelsk. I tillegg til at produktene lukter utrolig godt er de alle naturlige og testes IKKE på dyr, noe jeg syns er utrolig bra! Jeg er alltid innom LUSH i Østerrike og når jeg er i Oslo, utrolig stas å derfor teste ut noen produkter.

Lip scrub, shower gel og en digg såpe!

Processed with VSCO with a6 preset

Siden det snart er påske har de fått inn flere produkter med påske tema. Alt fra kyllinger, egg og gulrøtter. Gleder meg til å teste ut disse i badekaret. Mamma og pappa er dessuten også alltid flinke til å ikke fylle påskeegget opp med bare snop. Disse produktene fra Lush er noe jeg mye heller ville hatt i påskeegget enn sjokolade og marsipan. Mitt påskeegg pleier å inneholde litt godteri, og alt i fra en håndkrem eller et magasin til noen morsomme sokker eller en t-shirt. 

I påsken skal jeg reise bort noen dager og jeg gleder meg veldig. Ca ett år siden jeg var der sist. 

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with a6 preset

Får du påskeegg?

Hva inneholder ditt egg? 

Klem Jennie

9 kommentarer
    1. Ja, jeg får påskeegg😍 De inneholder som oftest godteri, sminke og et blad ❤️❤️ Loveu❤️ Håper du får en fantastisk påske, koser deg masse og slapper av💛💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg