KJENDISKJÆRESTE ELLER MARCUS OG MARTINUS?

Hei

I går skrev jeg et innlegg som jeg egentlig hadde tenkt til å poste på bloggen i dag, men så fikk jeg en kul nyhet og ble litt i tvil om hvilket innlegg jeg skal dele først.

Ikke et problem jeg pleier å ha, for jeg pleier egentlig å være sent ute med å blogge og aldri ha noen innlegg klare for travle dager ol.  Så…….what to do?

Innlegget i går var forresten veldig populært hos dere og jeg svarte på noen spørsmål i kommentarfeltet. Mange hadde samme spørsmål, så fint om dere ser hva jeg har svart til eventuelt enn annen 😉

Plutselig har jeg igjen masse ideer om hva jeg kan filme og hva jeg kan skrive om, men så er det denne tiden igjen da. Forrige uke toppet jo alt seg med tentamen i 3 fag og to lanseringer og i dag hadde jeg tentamen igjen. Jeg tror heller ikke at det kommer til å roe seg ned med det første heller, for jeg også snart har skriftlig og muntlig eksamen, pluss samfunnsfagprøve denne uka. Men neste uke er det jo påskeferie, jippiyay. Da har jeg foreløpig ingen store planer og får jo kanskje tid til å filme litt.

Tilbake til hvilket innlegg jeg skal poste senere i dag. Da blir det faktisk to innlegg på bloggen i dag og det er ikke dårlig, he he.

Hvilket innlegg vil dere ha?

KJENDISKJÆRESTE

eller

MORO MED MARCUS OG MARTINUS?

Processed with VSCO with b1 preset

Du kan også gå inn på instagrammen min og kommenterer under bilde som er likt som det over hvilket innlegg du ønsker først.

Klem Jennie
 

9 kommentarer
    1. Moro med M&M ofc!♥♥♥ Når viste du at du ville begynne med å blogge og lage videoer og bli skuespiller og sånt? ♥♥ Elsker deg og kanalen din sååå mye💞💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg