Vlogg fra lanseringer!

Hei!

Håper dere har hatt en fin dag! Jeg er så utrolig glad det er helg. For det første hadde jeg nynorsktentamen i dag og jeg satt hele tiden ut. Da jeg endelig var ferdig tok jeg bussen hjem. Jeg hadde jo også mattetentamen denne uka og bokmål i går.  Til helgen har jeg masse morsomme planer, blant annet skal jeg på Gullsnutten! Jeg gleder meg utrolig masse og det er såååååååååå mange bra nominerte! 

I dag har jeg gått igjennom bilder og videoer fra de to lanseringene mine denne uken! På onsdag var jeg på Oslo City og i går var jeg på Strømmen! Jeg kan virkelig ikke forklare hvor gøy jeg hadde det og hvor mye det betyr for meg at så mange kom! Jeg lagde nettopp en vlogg fra de to eventene og håper du vil sjekke den ut! Nå skal jeg kose meg med familien og se på tv! Vi snakkes!

 

 

God helg! 

Klem Jennie

2 kommentarer
    1. Hei Jennie hvor er den Svarte skjorta som er gjennom sikting i vidieon når du Hvar på strømmen senter? Elsker deg Jennie kan du følge bloggen min jeg hadde satt pris på det ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg