ELLEVILLT, HELT WOW

Hei

//Egen kolleksjon 

I går hadde jeg som mange av dere vet førlansering av kolleksjonen min #wowbyjenniesofie på Oslo City. Jeg var der i fra 18-20 og hadde det helt fantastisk, takket være dere. Helt ubeskrivelig og frykten jeg hadde hatt om at ingen skulle komme, den var latterlig dum. Det ble jo ellevillt, kjempegøy og koselig. 

Da jeg kom hjem måtte jeg forbrede meg litt til tentamen som jeg har hatt i dag og i dag skal jeg faktisk til Strømmen. Nå bare gleder jeg meg masse for om det bare blir en brøkdel av så bra det var i går, så blir det uansett flott. 

Det var Rosa popcorn med karamell, Nobe, goodiebags og masse feststemte folk. Jeg fikk tatt masse bilder, og selfies, snaps, flere musical.ly. Fikk danset med dere, poset, tullet, snakket, fikk mange gode glemmer og jeg elsker dere.

Enda mer utrolig å se at flere av dere hoppet inn i plaggene i fra kolleksjonen med en gang. Og aldri glem budskapet jenter. Dere må huske at dere er flotte, mer enn bra nok og smil ikke bare til andre men også til dere selv.

Alle plaggene har ikke vært vist like mye i sosialemedier, så tenkte å sette sammen et par collager her på bloggen i dag. I kveld fra 18-20 blir det jo fotografert enda mer og jeg gleder meg til å kunne sette meg ned i helgen og se på bildene og dele de med alle dere. Kanskje du er på noen av bildene også <3

Det er enda flere plagg enn i collagene under. TRYKK HER FOR Å SE HELE KOLLEKSJONEN.

T-shirt kjolene er kjempesøte med detaljer bakpå ryggen, men det kommer ikke frem på nettsiden eller her. Så ta en titt når du er i butikken. Gleder meg så til varmere dager og til bare å kunne ha på en slik kjole. Ikke glem å send meg et bilde eller tagg bilder av deg i plagg fra kolleksjonen med #wowbyjenniesofie. Har du ikke instagram, kan du sende på mail eller enda bedre med brev 🙂

 

Håper du liker noe av det du ser

Stor klem fra Jennie
 

10 kommentarer
    1. Synd att man inte kan beställa från Sverige. Skulle så gärna vilja göra det.🙁
      Instagram : Tania_03

    2. Jennie❤ I am so freaking obsessed, you are unbelievable amazing, you have such extremely good taste of clothing, fashion and all that!❤ Most of all that wonderful collection I love those jungle theme things and I am so in love with that pink and white hoddie and cap, which are so perfect together! ❤ Love you a lot, big hugs!❤

    3. Jeg var på wow I dag og møtte deg❤ det var super koselig💕 jeg er helt forelsket I alle tingene jeg kjøpte og har tenkt til å kjøpe mer😂. Siden dette var den siste kolleksjonen så håper jeg VIRKELIG at du lager ett meet Up eller noe så jeg håper ikke dette var siste gang jeg får møte deg💕Klem Nathalie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg