JEG VAR REDD SIST GANG…

Hei!

Nå er det bare en dag til før lanseringen min på Oslo City og jeg gleder meg så utrolig mye! Dere aner ikke! De to tidligere lanseringene har vært superkoselige og jeg er sikker på at det blir det nå også! Jeg skal innrømme at jeg også er litt nervøs. Tenk hvis det ikke kommer noen. Jeg var redd for det sist gang og gangen før det også, men det kom jo maaaaange fantastiske mennesker som hilste, tok bilder og handlet plagg fra kolleksjonen min. Om du fulgte med på @wowandme sin snap så snakket jeg om begge eventene og viste flere av plaggene mine. Om du ikke så det, tenkte jeg å oppsummere litt hva jeg sa her på bloggen også!

I morgen, altså den 29.mars, er det lansering på Wow Oslo City fra klokken 18.00-20.00. Det vil være snakcs, drikke, goodie bags og mulighet til å snakke og ta bilder! Alltid så utrolig koselig å møte dere. På torsdag den 30. mars vil jeg være på Strømmen også fra klokken 18.00-20.000.  Det vil skje det samme der<3 

Her er et antrekk jeg har satt sammen av tre plagg fra kolleksjonen min. Denne tightsen er en stor favoritt kos meg, spesielt den kule detaljen på siden. Jeg “matcha” den med en hvit gjennomsiktig topp fra kolleksjonen og en stilig palmejakke. 

I dag hadde jeg matte tentamen og jeg har også tentamen på torsdag og fredag. Dette blir litt av en uke……
 

Kommer du på et av eventene? <3

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. Jeg kan ikke komme, noe som jeg er sykt lei meg for😭 Men jeg bor så langt unna og i tilleg har jeg masse lekser denne uka😬 Hadde hatt så lyst til å møte deg og snakke med deg, ta bilder og shoppe❤️❤️ Kos deg kjempe masse, Jennie❤️ Kommer nok super mange ❤️

    2. Ja jeg kommer på torsdag! Var på lanseringen til din 2. Kolleksjon også og det var syyykt koselig! Gleder meg utrolig mye! Skal kjøpe masse klær fra kolleksjonen din! Akkurat som sist gang❤

    3. Hei. Jeg skulle ønske at jeg kunne komme og møte deg, men jeg skal handle koleksjoen i Drammen:-) på gulskogen

    4. Jeg har så lyst. Men jeg bor i Skien og moren min har det for travelt. I tillegg vet jeg ikke om jeg er for stor siden jeg er 14 år. Men jeg har så lyst til å møte forbildet mit❤❤

    5. Michelle: Med WOW ble det Oslo og Strømmen denne gangen. Jeg har vært i Bodø før, så kan jo skje at jeg kommer til Bergen en gang også. Kanskje et kjøpesenter skal ha et arrangement en gang. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg