BRA NOK!

Hei!
Håper dere alle har hatt en fin lørdag så langt. I dag har jeg faktisk hatt en skikkelig produktiv dag føler jeg. Jeg har fått tatt masse bilder i litt forskjellig antrekk, begynt å redigere litt på en video, ryddet på rommet og nå blogger jeg. 

Jeg har forsøkt å få gjort mye fordi at jeg vet at neste uke blir over normalen hektisk. Jeg skal ha tentamen i tre fag  i tillegg til lanseringene mine av #wowbyjenniesofie på onsdag og torsdag.

I dag tok jeg bilder i ett av plaggene som har ett av budskapene jeg ønsker å få frem til dere. På armene på genseren jeg har på meg på bildene står det, GOOD ENOUGH. Rett og slett en tekst som sier det jeg mener er veldig viktig å huske bestandig, at vi er bra nok. Du er bra nok, akkurat slik du er. Du trenger ikke forandre på hvordan du ser ut, ønske deg høyere eller lavere. Ønske deg en annen øyefarge eller lengere øyevipper, du er flott som du er.

Det eneste de aller fleste kan bli enda bedre på er å fortelle andre at de er flotte, at de er fine og bra nok for oss og alle andre. Dette budskapet har jeg på noen av plaggene mine, blant annet noen superkule knestrømper. 


Jeg vil at vi jenter skal bli enda flinkere til å løfte hverandre opp, være glad på andres vegne og være fornøyde med den vi er. For vi er den vi er, og det å bruke tid, krefter og energi på å ønske seg annerledes det gjør ingen ting bedre. Hver dag vi våkner kunne jeg ønske alle jenter kunne sett seg i speilen og smilt til seg selv og gjort det beste ut av dagen. Noen dager er selvfølgelig i alles liv ikke like “happy” som andre dager, men å smile til andre og sist men ikke minst til seg selv, det gjør ikke dagen dårligere i hvert fall. 

Denne genseren har jeg designet i grønn og i grå og håper dere liker den. Kanskje vi sees på Oslo City på onsdag 29 mars, eller på Strømmen torsdag 30 mars. Jeg har mange klemmer og smil jeg ønsker å dele ut, for dere er fantastiske. 

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Jeg skal på lanseringen din på Strømmen og det er ingenting jeg gleder meg mer til akkurat nå😍Du er et så fantastisk forbilde for meg og mange andre❤u go gurl<33

    2. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette, men dette blogger innlegget Gjør meg glad. Jeg skal så kjøpe ett av plaggene hvor d3t står good enough på, da husker jeg at jeg er bra nok og det bare ved å gå med ett sånt plagg Gjør meg glad og lyser opp dagen min💕 jeg ELSKER deg så mye! Du er forbildet mitt, og ikke fordi du er pen osv men assa du er super pen, men du er forbildet mitt pga du Gjør så mye bra og er så snill og gir mange gode budskap❤ Jeg var på lanseringen til din 2 kolleksjon og jeg kommer på denne lanseringen på strømmen GLEDER MEG SYYYYYKT! Skulle gjerne skrevet mer men jeg har ikke ord til å si det😂 men jeg gleder meg til å møte deg❤ Hilsen Nathalie

    3. Du er så flink til å få andre til å føle seg bra og du sprer sykt mye positiv energi❤️ Det er noe som gjør deg til forbilde mitt😘 Du er så utrolig god og snill❤️ Det er noe du burde være veldig stolt over😍
      Genseren var så fin, skal kjøpe sånn😍
      Loveu❤️

    4. Hei! På wow sin Facebook-side er det bare å skrive” jeg kommer” liksom? Håper på svar❤️Jeg kommer på Oslo city😘

    5. Åååå, Jennie!😍Du er fantastisk og jeg elsker deg, bloggen din og yt-kanalen din!<33Jeg tror jeg kommer til Oslo City❤

    6. Dette var helt fantastisk skrevet..d at d finnes så gode personer som deg er sykt du må vite at du r helt spesiell som du er jennie💙 Du varmer mange hjerter hverdag(hvertfall mitt) d r d ikke mangeee som kan for å si d sånn, digger deg og måten du r dg selv på hele tida.
      Jeg sier ikke alleee men noen sykt kjente bloggere har tatt plastisk kirurgi og alt d lizm..men at du istede skriver sånne innlegg gjør meg sykt glad💎 gledr meg til å møte dg håper jg kan komme på oslo city så sees vi da maybe hha jg har også ord,klem,smil og varmt hjerte til å dele til dg for d fortjener duu fineste jennie💍
      {med hjerte av gull og personligheten til en engel, er du på topp, enten d er i mitt hjerte eller en annens} hha “hjemmelaga qoute” fra meg❄️ vetikke om du gidder å lese.. Men hadde betydd mye, OI DAMN SHIT d ble en 200 m lang tekst jo ahhaha jaja😚💙
      – Kleem

    7. Så utrolig bra skrevet Jennie!!! Ja vi jenter trenger dette!! Jeg gleder meg sykt mye til kolleksjonen er ute på butikken, jeg digger alt du har vist til nå og kommer sikkert til å kjøpe masse av det!!💗💗💗

    8. Hei jennie jeg synes du er driit fin<3 og helt annderledes enn andre unngdommer du tenker ikke bare på deg selv! du er et stort forbilde og jeg elsker deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg