“JEG ER IKKE MEG SELV?”

 

Hei!

Håper dere har hatt en fin start på uka. Rett etter at jeg kom hjem fra skolen filmet jeg en ny video for kanalen min. Som jeg blogget om på lørdag, så ville ikke kameraet mitt fungere. Ut i fra det vi leste på nettet om feilkoden, måtte det sendes på reparasjon. Mamma gjorde et eller annet magisk og så fungerte det plutselig! Jeg fikk derfor filmet med det nå i dag! I tillegg til å filme tok jeg litt bilder ute i et av plaggene fra kolleksjonen min som snart kommer ut i butikk. Det er en stor “oversized” demin jakke med tekst “fashion” på ryggen. Digger den!
 


 

La ut et bilde fra shooten med wow på instagram i dag med to andre antrekk. Jeg digger de to antrekkene og gleder meg masse til å gå med de selv. Fikk faktisk flere kommentarer på at den på bildet ikke lignet på meg. Jeg prøvde å svare så godt jeg kunne og det var noe så enkelt som at det er ikke jeg som sminker meg selv på slike shoots. Det sikter til en mindre målgruppe og i tillegg er vi i et studio med masse lys, blitz og lignende. Håret er mer opp for å ha fokus på klær. Her er et av plaggene utenfor huset der jeg alltid tar bilder med naturlig lys og min egen sminke. Dette kjenner dere meg kanskje mer igjen på. Haha<3<3<3

Til dere som drømmer om å være modeller må dere nok forberede dere på at å være modell handler om å vise frem klær og ikke seg selv. Man jobber på oppdrag for noen til å vise frem produkter og det er oppdragsgiver sin smak om hva som ser bra ut og ikke bra ut som har noe å si. Det er også noe som er veldig gøy med å få jobbe litt som modell, at man får se seg selv på andre måter og får utfordringer. 

Som dere ser på bildene under har sminke, lys og look mye å si for hvordan er person ser ut:-)

Likte du noen av plaggene? 

Klem Jennie

 

7 kommentarer
    1. Hei💛 Elsket alle plaggene, spesielt hettegenserne😍😍 du er utrolig flink, Jennie❤️ elsker deg❤️ Lykke til med lanseringen❤️

    2. Gleder mg til d kommer ut og til lanseringsfesten💚
      Digget den genseren (grønne) som hun har på sg😻
      Uansett ly💖
      -Klem Anisa

    3. Hei
      Jeg lurte bare på åssen du har klart å laget kleskolleksjoner i samarbeid med wow. Dette er jo den tredje kolleksjonen din, men var det de som spurte deg om å designe noe? Eller spurte du dem om å få designe noe? Håper du svarer meg, det hadde betyd mye❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg