STORYTIME

Hei

Det er vår i lufta og på denne tiden av året de to siste årene har jeg hatt full nedtelling til årets høydepunkter. To år på rad var jeg så heldig å få reise på språkreise med EF til to av deres mange destinasjoner. Første året var jeg ikke mer enn 14 år og reiste med venninnen min Ella til Brighton i England. Vi bodde to uker på studenthjem (campus)  og skapte minner for livet og lærte oss enda mer engelsk som gjorde oss tryggere til andre året på ungdomsskolen. 

Jeg savner venninnene vi fikk oss den sommeren. Pilar i fra Spania og Caroline i fra Danmark. Vi snakket engelsk i sammen hele tiden og lærte hverandre noen setninger og tulleting på vårt eget språk også. 

Vi var så utrolig heldige med været den sommeren. Det var sol, sol, sol. Herlige dager på Piren, i byen og på aktiviteter både vi venninnene i sammen men også med undervisningsgruppene våre.


Processed with VSCOcam with f2 preset

I fjor sommer reiste jeg til Malta med venninnen min Tuva. En fantastisk opplevelse hvor sol, varme, bading, kjekke gutter, mange norske venninner, disco, båtturer og ubeskrivelige opplevelser fylte dagene. Den norske gruppa ble sveiset godt i sammen og vi var en gruppe som holdt sammen hele tiden. Her bodde vi på et nydelig hotell med et superdigg basseng. 

Jeg fikk lyst til å lage en mimre-video og legge ut på Youtube og vise dere mange flere bilder. Jeg har jo hatt spørsmålsrunder for begge reisene men tenkte det hadde vært kult å bare ha en video der jeg snakker om begge reisene. Litt som en storytime. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne sommeren har jeg foreløpig ingen planer. Det føles litt rart og veldig uvant. Det er siste året på ungdomsskolen og jeg har allerede tenkt å skaffe meg litt informasjon om utvekslingstilbudet til EF. Vet om flere som har gått andre klasse på videregående i USA. Høres vedig spennende ut, og så lærrerikt det må være. Jeg tenker USA for det er der jeg eventuelt ville valgt å bo ett år.

Om du synes at en språkreise høres spennende ut ta gjerne å klikk på EF annonsen på siden av bloggen min eller trykk //HER.  Da kan du bestille en brosjyre igjennom meg til deg. Der står alt du trenger å vite om en språkreise og det er supergøy å lese igjennom og se på alle destinasjonene og mulighetene. Det er helt gratis!

Det er fortsatt noen få ledige plasser for reiser nå til sommeren 2017, og om du bestiller før den 31.mars får du 1500kr i rabatt på reiser utenfor Europa og 1000kr i rabatt  på reiser innenfor Europa. I tillegg om du bestiller reisen din igjennom meg får du 300kr i rabatt. Om du ringer når du bestiller sier du at reisen er anbefalt av Jennie Sofie og om du gjør det på nett er det er eget felt der de spør hvem du har fått reien anbefalt av. Der skriver du da “Jennie Sofie”.

Om du har vært på språkreise og vil oppleve noe annet nytt og spennende så er jo også EF High School Year noe spennende for de som er ferdig på ungdomsskolen. Da bor du et år i USA og får oppleve de typiske gule bussene, promnight, high school spirit, Friday night fotball games osv. Om du vil lese mer om dette trykk //HER. 

Vil du ha en storytime video?

Klem Jennie

 

8 kommentarer
    1. Ååå det virker så gøy! Håper du koste deg utrolig masse <3 Vurderer å ta meg en tur med EF eller noe!

    2. hei:) lurer på et par ting angående språkreise på Malta. Har lest flere artikler ogsånn om at språkreisestudenter var ute på byen og drakk uten at lederne brydde seg. Hvordan var dette da du var der? Og var det mange andre turister på hotellet samtidig som dere?

    3. Det hadde vert gøy å se en storytime video👌 Har du tenkt noe på et pro USA? Det hørtest gøy og spennende ut, men og litt rart å bo i USA🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg