HUN SA VI VAR TVILLINGER

Hei!

Håper at dere alle har hatt en fin dag! Jeg har faktisk jobbet så og si hele dagen. Jeg har filmet flere videoer i dag, ikke for min youtubekanal men for Disney Channel! Det er mye dere kan glede dere til at kommer<3 Ellers i dag har jeg forberedt meg på et intervju jeg skal ha i morgen som jeg gleder meg utrolig masse til. Jeg skal ikke bli intervjuet selv, men jeg skal intervjue Astrid S. For dere som har fulgt meg lenge, så vet dere at vi var på Vinterlyd-turné i sammen i 2015 og ellers møttes litt her og der. Jeg digger musikken hennes, stilen hennes og personligheten hennes så jeg er sikker på at morgendagen blir bra. I tillegg har jeg fri i morgen fordi at vi har planleggingsdag på skolen. Jeg får sovet litt lenger og slipper å stresse til Oslo rett etter skolen slik jeg har pleid å måttet gjøre når jeg skal ting som dette<3

Haha! Tb til VG-lista 2015! Husker Astrid la ut dette og noen så vi kunne vært tvillinger.  Da kommenterte Astrid tilbake at det var vi! Haha! Forhåpeligvis får jeg tatt noen litt nyere bilder i morgen. På dette bilde er jeg jo 14 år haha. 

 

 

Digger den nye sangen hennes “Breathe” så definitiv sjekk den ut! Trykk //HER for å høre den!

Har du hørt Astrid sin nye sang?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Hei:)
      Må bare si at jeg digger bloggen din og hvordan du klarer å få frem dine meninger og din personlighet gjennom bloggingen. Jeg beundrer deg virkelig!<3
      Digger også Astrid og hennes sanger. Hun har et virkelig stort talent og jeg hører titt og ofte på hennes fengende låter.
      Hadde vært superkult om du ville sjekket ut min blogg med det samme. Jeg har en ny vri på dette med blogging, og prøver å få fokus bort fra utseende og over til selve bloggingen. Blogger derfor anonymt;)
      Digger deg Jennie Sofie<3

    2. Ikke for å være frekk, men var det ikke du som sa at du aldri har gått 2 dager uten blogge? Dumt å si det, men du har gjort det. Nå. Savner blogginleggenene, kan du ikke begynne å blogge hver dag igjen :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg