JEG LIKER

//samarbeid

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! Skoledag i dag har vært ganske slitsom og jeg gleder meg bare utrolig til helgen<3 La ut et bilde på instagram og fikk utrolig mange spørsmål hvor klærne jeg hadde på var i fra! Tenkte derfor å bare svare en gang her felles på bloggen<3 Begge plaggene er fra Junkyard. Jeg har bare link til selve buksa, så legger i hvert fall med den til dere som vil skjekke den ut. Jeg hadde faktisk den samme buksa i hvit og likte den så godt at jeg skaffa en i svart. 

Adidas bukse HER

 

Får også utrolig mange spørsmål om jeg liker Nike eller Adidas best. Jeg liker begge veldig godt. Dett er jo bare to forskjellige merker, men har vel mest Adidas<3

Klem Jennie

3 kommentarer
    1. Kjøper du noen gang klærne dine selv egentlig? Eller får du alt? Virker hvertfall sånn, enten er det fra wow eller så er det fra urban eller så er det fra junkyardn 🙂 bare lurer, mener det ikke slemt ment !

    2. Så fine klær Jennie❤Elsker Junkyard haulene dine, de inspirer meg masse til å kjøpe nye, fine klær

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg