EN GANG I BLANT

Hei!

Beklager for at det ikke kom noe innlegg i går. Jeg ble trukket opp i muntlig tentamen så hele dagen gikk til å skrive en presentasjon som jeg skulle holde i dag for en lærer. Dagen i går hadde jeg og klassen min også fått to gratistimer på treningssenter, så ikke bare sliten av skolearbeid men også trening. Det var utrolig gøy på treningssenteret da, men ikke like gøy med tentamen. I dag fikk jeg sovet litt lenger, min tid for presentasjonen var ikke før 12.45. Utrolig deilig å være ferdig<3

Jeg innser at det går utrolig lang tid mellom hver gang jeg legger ut bilder fra instagrammen min her på bloggen. I tillegg til at det er lenge mellom hver gang, så er jeg en veldig aktiv person på insta. Det blir som oftest flere bilder i løper av en dag<3 Om du ikke følger meg der allerede, gå å gjør det nå:-) Heter @jenniefashion. I tillegg til å legge ut mye har jeg også livestream en gang i blant.

 

 

 

 

Har du instagram?

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Hei:-) ja, jeg har Instagram og jeg tror det er min favoritter av sosiale medier<3. Kjempe fine bilder.

    2. Hei! Jeg har på følelsen at dette kmmr ti å bli en 20 m lang kmt😂 hadde betydd mye om du gadd å lese jennie.
      Du vet jg beundrer deg no syyyykt, og du er spesiell d må du vitee! Måten du er så snill og godhjertet…tro meg!; jeg vet hva jg sier💫 ~ med utseende til en prinsesse og personligheten til en engel , er du på topp…enten d r i mitt hjerte eller en rangering~ Haha “hjemmelaga qoute” til dg😂💗
      Hahaha jg har oxo bdag 14.januar(som emilie mari) men r 04;( Hahhahaha.
      Fyyyyf d r sykt at d finnes folk som dg; omtenksomme og elskbare(fant ikke på et annet ord😂)
      Endelig sa jg d; DU MÅ VITE AT DU ER SPESIELL❤️ Uansett hva andre sier bare tro på meg du, youre special💫, sånn rett ut bare gi faen i hva andre sier(negative ting) .
      Fortsett med alt du gjør, digger d! Foreldrene r fantastiske som skapte dg og heldige også, og helt sikkert stolte av dg!❤️ HHA måtte bare si alt dette…vætike om du giddr å lese men jaja jg må si d.. Endelig jg som sier d😚hahahh!
      -Klem Anisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg