HVA FEILER DET NOEN?

Hei

Overskriften er hard, og jeg skrev den da jeg var litt irritert. Faktisk ikke litt irritert, men veldig irritert og litt trist. Den går jo ikke ut til ALLE dere, men føler at den dessverre gjelder mange. 

Hva feiler det mennesker som dømmer andre uten å kjenne dem eller som velger å uttale seg om ting de ikke har peiling på eller å se det værste i andre mennesker. 

Refererer til kommentarfeltet på Youtube i dag. Ellen, Bea og jeg hadde en utrolig morsom dag og filmet SMS rulett en dag i sammen. Bea og jeg hadde avtalt en collab, men siden Ellen også var i byen syns vi det var veldig morsomt og koselig å ha med Ellen i videoen også. Vi ble alle tre veldig fornøyde med reaksjoner og ruletten og jeg ble kjempefornøyd med Bea sin redigering av del 2 også. Gledet oss veldig til å dele videoen med dere. 

Nå ligger begge delene ute, men hvorfor får jeg de negative anklagene/kommentarene på min bruker og ikke Bea dette på sin kanal? Fordi del 1 kanskje var litt mer “rolig” for å komme inn i leken, og at vi i del 2 har kommet mer inn i det og den virker enda morsommere? Ikke vet jeg. At noen klarer å se at Ellen utestenges, vel det sier mer om dem enn om oss. Eller å kalle meg frekk, tenker dere over hvor frekt og slemt det er å si om en annen?

Dere klarte faktisk å få meg til å tvile på meg selv som person. Sitte å lete etter feil med meg selv gjennom videoen og analysere det til at jeg kanskje oppfattes som en “fæl” person. Fra å være kjempefornøyd med videoen, vet jeg ikke nå. Men innerst inne vet jeg jo at vi hadde det gøy og at vi alle tre  har hatt en kjempefin chat i sammen i fra videoene ble filmet til de endelig ble postet i dag.

På tide å vokse opp, se det gode i mennesker å ikke analysere alt mulig her i livet. 

Videoen viser 3 venner som hadde det kjempegøy. 

Mega shoutout til Ellen også til dere som syns at vi var slemme som ikke tenkte på å noe annet enn del 1 og del 2 av disse videoene. Du finner kanalen hennes //HER

Stor sjanse for at det blir flere collabs, eller…..

Tror dere virkelig jeg fikk lyst til å legge ut flere slike videoer?

Klem

Jennie

28 kommentarer
    1. Jennie ikke tvil på deg selv som person, vær så snill❤️ Du er en fantastisk jente som sprer glede, inspirasjon, får folk til å føle seg verdt noe og bra nok ❤️ Du er forbildet mitt og det er en grunn til å det er at du er den du er, du er alt godt du, Jennie Sofie😘😘😘 Den videoen du la ut var kjempegøy å se på og jeg koste meg og satt å ledde med meg selv av den videoen💛 Jeg har veldig lyst på flere sånne videoer 💛
      Håper det går greit med deg, jeg elsker deg Jennie❤️❤️ Bare vit at du er fantastisk og det burde du være stolt over❤️❤️ 1000000 klemmer😘👑

    2. Åååå, Jennie!<3333 Syns virkelig ikke at du fortjener hat og jeg håper virkelig ikke at du slutter å lage sånne videoer som dette!❤❤❤❤Jeg syns det så ut som at dere hadde det kjempe koselig og jeg syns det er sykt dårlig gjort av andre folk som ikke kjenner deg, og skrive at du er frekk og sånne ting!Fordi det er du ikke;)❤Selv om jeg ikke kjenner deg sånn ordentlig, så vet jeg at du er en fantastisk person Jennie! Er stor fan av deg!💞Klem

    3. jeg støtter deg 100% <3 du er en fantastisk person det vet jeg<3 jeg skjønner ikke hvorfor folk dømmer folk de ikke en gang vet hvem er ;( jeg vet at dere er noen fantastiske jenter alle 3 <3 dere fortjente ikke dette i det hele tatt. du er en super duper jente å jeg er glad i deg sellom jeg ikke kjenner deg(det hørtes kanskje litt rart ut men det er sant) <3<3<3<3<3<3

    4. Åååå! 💕Skjønner deg godt når folk sier sånt til deg! 😭Men dere gjorde ikke det! ❤️Du er en kjempe flott person som alltid er glad og snill! 💕❤️Og jeg elsker personligheten din💚😘ønsker at vi to kunne ha vært venner siden de som har deg som venn er syyyykt heldige💕❤️

    5. Fy søren! Folk må tenke seg LITT om her! At noen kan være så slemme😒 Jeg så videoen, og kunne ikke se noe slikt, jeg synes den var super Jennie😘❤️ Følern, ikke bry deg om de som ikke klarer å tenke før de skriver🙄😊 Du er kjempeflink!💞

    6. Hei, trist at du ble lei deg av d. Ikke bry deg om d, fordi folk beviser at de er sjalue og ikke klarer å finne positive ting! Jeg syns synd på folk som skriver hat, skikkelig synd at de ikke har noe annet å gjøre enn å sitte å alenge dritt og feil med andre mennesker. INGEN ER PERFEKTE!✨

    7. Nei Jennie Sofie, ikke tenk sånn😢Du er en fantastisk person akurrat som du er. Jeg forstår meg ikke på mennesker som skriver sånt til andre! Du er nok en av de som kan lyse opp en dårlig dag for meg. Du er en kjempebra jente, håper du klarer å ta til deg de gode kommentarene så du har noe fint å tenke på. Når du er lei deg håper jeg at du tenker på alle de som er så glad i deg og ser opp til deg, hvis du hadde vært frekk eller slem hadde jeg ikke hatt deg som forbilde. Men siden du er så bra, snill og morsom IG mye mer er du et av mine forbilder.❤ikke la de stygge kommentarene endre tankene dine om deg selv til noe negativt! Elsker deg!😘❤

    8. Ikke bry deg om disse menneskene, jennie. De er nok VELDIG sjalu på deg. Stå på jennie!❤ #GOjenniesofie

    9. Syntes det var en kjempe bra video jeg! Merket ikke i det hele tatt noen utestengelse! Dessuten vet jeg du aldri ville gjort noe sånn, siden jeg har fulgt med på bloggen din siden dag 1 og har fått et sterkt inntrykk av at du er en kjempe omsorgsfull, omtenksom og nydelig person som bare ønsker godt for alle❤

    10. Det er ingen som tror du er en fæl person. Ifølge min oppfatning. MEN det kan fort bli en misforståelse, jeg tror ikke du mente å “utestenge” Ellen i det heletatt. Tror egentlig bare at alt er en stor misforståelse.

    11. Jeg støtter deg fult ut Jennie! Utrolig bra sagt! Du må ikke la selvtilliten kontrollere deg. Ikke la noen ødelegge de fantastiske videoene og innleggene du legger ut! Du er et forbilde for utrolig mange, ikke la de tro at du gir opp med en gang, for det vet jeg du ikke gjør! Du er en sterk jente Jennie! Ikke gi opp!

    12. Nå er det lenge siden jeg har kommentert her på bloggen og jeg beklager Jennie! :/
      Jeg skjønner deg veldig godt og er helt enig med deg! Og dette fortjener du virkelig ikke! Jeg ELSKET videoen og jeg håper du ikke bryr deg og lager flere collabs med Bea og Ellen! Elsker å se dere sammen ❤️❤️
      Stor Klem! <33

    13. Hei, Jennie!
      Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg skjønner deg utrolig godt. Jeg skjønner at du blir lei, og sliten av dette. Det er virkelig ingen som fortjener å høre noe slikt uansett om de er kjent eller ikke. Jeg har ikke sett videoene enda, men jeg er sikker på at de ble bra! Så lenge du ble fornøyd så er jo det det aller beste? Er jo din video, ikke alle andre sin. Du gjorde en god jobb, som du bør være stolt over!
      Du må virkelig ikke tvile på deg selv som person, for du er unik akkurat som alle andre. Alle er skapt slik de er for en grunn! Vi har alle våre feil, men likevel så mye fint også<3 Jeg kjenner deg ikke, og kan ikke uttale meg så mye om deg som person. Det jeg kan si er at du utifra det jeg har sett virker som en veldig ærlig og herlig jente med en unik mulighet! Du er nydelig, og må aldri noen andre fortelle deg noe annet.
      Du må ikke ta noe av det negative som blir sagt på bloggen eller YouTube nær deg. For du er god nok akkurat slik du er! Aldri la andres meninger eller synspunkter endre dette.

    14. Hei, denne kommentaren er til dere som hele tiden tror det er kult å tråkke ned på andre. Ja ok kanskje du ikke syntes den videoen Jennie lagde var noe morsom, ok. Samma det lzm! Det er din mening, men du trenger ikke å tråkke ned på andre å komme med anklager/kommentarer som du vet kommer til å få den andres persons dag til å bli fra helt der oppe 👆🏼Til helt der nede👇🏼. Folkens voks opp dere har mye bedre ting å gjøre enn å tråkke ned på andre og si/skrive stygge ting om andre. Vi har en hjerne å vi må bruke den, vi må tenke på at du selv hadde ikke likt om noen andre hadde tråkka ned på deg og du hadde følt at det er noe feil ved deg selv. Nei, jeg vedder på at ingen hadde likt det i det hele tatt egentlig.😊Jeg mener bare at det er ingen vits i å tråkke ned på andre. Kanskje du gjør det for å være kul, men det er ikke kult i det hele tatt egentlig. Bare tenk deg litt om neste gang du vil sende en hat/anklagende kommentar til noen andre. Tenk hvordan du hadde følt det hvis noen andre hadde sendt en sånn hat kommentar til deg.😊Jeg håper noen skjønte hva jeg mente og prøver å tenke seg om neste gang de vil sende en hat kommentar. Pliiis tenk dere om🙏🏼💕 Rabia

    15. En feil mange gjør er at de tar seg nær av slike kommentarer. DET MÅ IKKE DU GJØRE! Du er en fantastisk person og du må vite at så mange ser opp til deg og syns at du er helt fantastisk. Haters er bare sjalu fordi du er så vellykket mens de er så utrolig mislykka! Stay strong jeg er med deg<3

    16. Hei, Jennie!
      Jeg vet at du er lei deg og at alle de andre eller noen da er frekke mot deg, ikkje bry deg. stol på deg sjølv og ikkje bry deg og hater, akkurat som meg. jeg trur på deg fordi når du sier at Ellen ikkje følte seg utestengt da vet eg at hun ikkje gjorde det. Alle sammen bare tro på Jennie, ok? kommenter viss det er noe dere vil si. Klem Martine

    17. Snille jennie❤Ikke tenk på dem. Videoen var kjempebra❤Det så ut som om alle hadde det kjempegøy. Videoen var kjempebra. Klem Elisabeth❤️💛💚💙💜💖❣️

    18. Jeg skjønner at en kan bli frustrert og ikke minst sint, men jeg tenker også at folk oppfatter ting litt forskjellig. Jeg skjønner deg virkelig. Det å glede seg til å poste en video i lang tid og så får man kommentarer på at noe var “dårlig”. Spesielt når det “dårlige” man gjør blir nevnt flere ganger av forskjellige personer. Det er en sur følelse..
      Det er jo ikke alltid man selv legger merke til at man stenger noen ute litt mer enn en annen person f.eks. Jeg vil bare si at jeg ikke synes du gjorde det 🙂 Jeg tror at dere tre hadde det kjempegøy med denne videoen. Jeg prøver å se det fra personene som sa det sin side også. Det er jo som regel en grunn, men helt unødvendig å si det, virkelig. Det er så viktig å passe på hva man skriver på nettet! Uansett, jeg tror grunnen til at de skrev det er fordi Ellen kanskje ikke snakker så mye og var helt “med”. Jeg har bare sett begge videoene én gang, så jeg er ikke 100% sikker. Det er i hvertfall det jeg forbinner med kommentarene som kom på yt kanalen din.
      Ingen vet jo hva som skjer bak kameraet eller hvor mye av videoen dere begge har klippet vekk heller. Det kunne vært hvem som helst som ikke snakket like mye eller som var helt “med”. Det alltid én som ikke snakker like mye. Sånn er det bare. Da tenker jeg ikke på de som er stille og sjenerte, men de som bare ikke har mye å si der og da. Så Jennie, ikke ta det personlig! Du har ikke gjort noe galt. Kommentarer er bare et par ord som er funnet opp av andre og laget til setninger som ikke gir mening, haha 😉 Bare se det fra begge sider og neste gang (lov meg at det blir en neste gang;) ikke legg vekt på det som ikke var så bra med videoen (tydeligvis?). (Even tho it was awesome).

    19. Nei man skal ikke dømme folk man ikke kjenner. Man aner ingenting om hva som ligger bak, hva folk har vært gjennom og hvorfor man er som man er!!!

    20. Åååååå, Jennie!<3333 Syns virkelig ikke at du fortjener hat og jeg håper virkelig ikke du slutter å lage sånne videoer som dette!❤❤❤ Jeg syns det så ut som at dere hadde det kjempe koselig og jeg syns det er sykt dårlig gjort av andre folk som ikke kjenner deg, og skriver at du er frekk og sånne ting! Fordi det er du ikke:)❤Selv om jeg ikke kjenner deg sånn ordentlig, så vet jeg at du er en fantastisk person Jennie! Er stor fan av deg!💗Klem

    21. Jeg støtter deg uansett!!!!! Du er et BRA menneske, ikke hør på de som kommenterer slemme ting!
      Jeg blir faktisk litt lei meg når du er lei deg! LOVE YOU!!!!!!!!!!!

    22. Syntes du har en veldig fin blogg, men må si det var en ganske umoden og unødvendig overskrift. Selvfølgelig, skjønner hvordan du har det, men det de fleste skrev var at de følte Ellen ble utestengt. I din video. De sa ingenting om del 2 😉 Men helt klart, å si du er frekk er en annen ting. Dette var ikke ment som hat 😘 Ha en fin uke videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg