“SHOUTOUT AV ULRIKKE FALCH!”

Hei hei!

Da får dere endelig se SMS-rulett videoen som jeg han snakket om en god stund nå! Jeg vet ikke hva annet jeg skal si enn ” Kos dere!”. Hahaha! I videoen sender vi utrolig mye morsomt, men jeg skal si dere at det var ganske så flaut, kleint og nervepirrende. Vi fikk mange morsomme og “crazy” reaksjoner! Jeg legger med både min del her og Bea sin! Se min del først, altså ” DEL 1″ og så Bea sin ” DEL 2″! Etter du har sett begge videoene, kommenter hvilken melding du syntes var kleinest!

 

 

Klem Jennie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg