SNART FERDIG!

Hei

Jeg er hvert øyeblikk ferdig med å redigere “Sms-Rouletten”. Jeg mangler bare noen Screenshots fra Ellen og Bea, så kan jeg få inn de siste detaljene.

Det har vært så morsomt å redigere videoen for jeg begynner seriøst å le av alt det kleine og morsomme vi gjorde da vi filmet. 

Ellers i dag har jeg hentet pakke på posten, så mulig jeg får filmet en Haul i morgen allerede. Jeg har bakt boller for i morgen er det jo Fastelavn, da “må” man jo ha boller med krem og melis og så har jeg redigert som jeg allerede har fortalt. 

Nå skal jeg snart ut døra fordi jeg skal inn til Oslo ….igjen. I dag er det der i mot ikke solskinn og skikkelig vårvær med sol fra blå himmel. Snøen laver ned og i morgen er den vel slapsete, æsj. Jeg er skikkelig klar for vår nå.

Veldig trist at ferien er over også, og blir allerede misunnelig på de som begynte sin vinterferie i går. Bare vet at det blir en hektisk periode fremover på skolen, samtidig som det skjer mye spennende med jobb fremover også.

Slenger med noen screenshots fra videoen.


 

Nominer meg gjerne til Årets Livsstil og Videoblogger på Gullsnutten. DU kommer til nomineringen ved å trykke //HER. “Scroll” ned og skrive Jennie Sofie i feltet som jeg viser på bildet under. 

Abonner gjerne på min Youtube-kanal. Trykk //HER 

Klem Jennie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg