I LIKE

//samarbeid

Hei!

I dag sjekket jeg WOW sin nettside og kom over utrolig mye kult! Både klær som er komfortable og passer til hverdag og antrekk som er fint ti bursdager eller spesielle anledninger. For tiden har jeg digget røde klær og jeg må bare få tak i noe som er det! Dette settet er superkult og de har det i tillegg i blått. Blått har jeg alltid likt! Den stramme kjolen er basic og kul! Elsker den lille detaljen oppe i halsen på den! 

Nå er det jo helle ikke lenge til kolleksjonen min kommer u så det vil komme enda flere stilige klær! Gleder meg<3

 

 

Hva likte du best i collagen?

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Gleder meg veldig til den nye kolleksjonen din kommer ut❤️🙌🏻 Men jeg lurer på om når den kommer ut?❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg