MITCH MATCH

Hei

Jeg trodde virkelig jeg skulle få lagt ut en video i dag, men neida. Rett før jeg skulle laste den om skjedde det noe med videoen som aldri har skjedd før, og på grunn av det kunne jeg ikke laste den opp. Jeg skal til Oslo snart så rekker derfor ikke å fikse den  før jeg skal dra. Jeg skal ta en nærmere titt på det i kveld og i morgen. 

Etter at den er lastet opp skal jeg nemlig begynne å redigere SMS-rulett som jeg gjorde i sammen med Bea og Ellen. Det blir en helt crazy video og jeg syns det var en herlig følelse å kunne fortelle de involverte at de meldingene som jeg sendte var del av en challenge. Ble helt flau av meg selv, he he….men veldig moro da. 

Det er flere som jeg kjenner/vet hvem er som har spurt om jeg vil gjøre collabs med dem, og det er jo veldig gøy om man får tid, det er alltid tid det kommer ann på. Nå er det i hvert fall vinterferie og da har jeg tid til å i det minste redigere de filmene jeg allerede har filmet. 

Uken står ganske åpent til å være impulsiv, slik som jeg er i dag. Kun på onsdag at jeg har en kjempekul avtale som har vært merket av i kalederen lenge. Endelig tid for Fotoshoot av min tredje kolleksjon med WOW.

 

Fremdeles ikke blitt skikkelig vinter syns jeg og det frister mye mer å gå i bomber-jacket i stedet for Boblejakke. Antrekket er skikkelig Mitch Match av merker. Bukse: Juicy CoutureJakke: JunkyardGenser: GinaCap: Junkyard – Sko: Primark

 

Har du noen spesielle planer for den kommende uken eller skal du kose deg hjemme og slappe av?

Klem Jennie

10 kommentarer

Siste innlegg