Førpremiere av The Club Radio

Hei!

For en helg og for en dag! Hele helgen har vært fullstappet av spennende ting som har skjedd og jeg har måttet dra inn til Oslo hver eneste dag! Fredag dro jeg inn for å intervjues av Topp, på lørdag filmet jeg med Bea og Ellen og i dag var det tid for førpremieren av ” The Club Radio”. Jeg var så heldig å fikk arrangere en førpremiere av showet i sammen med Bahare fra Juliabladet og Disney selvfølgelig! Vi inviterte flere youtubere vi kjenner, venner og artister. 

Dagen startet litt dårlig med at jeg ikke fikk “vlog-kameraet” mitt til å funke, men jeg filmet med mobil hele dagen. Det vil derfor mest sannsynlig komme en video fra eventet. I tillegg var det en fotograf der som tok flere bilder og videoer , så det vil jeg også få muligheten til å dele med dere senere. Foreløpig har jeg bildene jeg tok med mobilen min. 

Eventet var på Egmont, altså der Juliabaldet hodler til! Der hadde vi fått et rom å spise i og en liten kinosal! Sykt kult! Jeg hjalp til med å pynte litt da jeg kom og deretter ønsket vi gjestene velkommen. Vi hadde en lang og god lunsj før alle fikk goodiebags og vi gikk inn i salen og så første episode. Det var rart å se seg på en så stor skjerm, men også veldig gøy! Det virket som alle andre likte det utrolig godt og det gjorde meg også spesielt glad! Deretter var det litt mingling og snakk før eventet var ferdig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Processed with VSCO with hb1 preset
Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with b1 preset
 

Etter eventet gikk det rett hjem og deretter spilte jeg håndballkamp. I morgen er det skole igjen, men det går fint. Så snart denne uka er over har jeg vinterferie!

I tillegg må dere alle huske å se premieren av “THE CLUB RADIO” fredag klokken 18.30  på Disney Channel!

Når har du vinterferie?

Klem Jennie

6 kommentarer

Siste innlegg