HERMAN DAHL OG MEG

Hei!

I dag etter skolen dro jeg til Oslo for å være med på NRK Skolefri LIVE med Penny og Herman Dahl. Det var utrolig gøy og vi fikk inn masse morsomme og bra spørsmål! For dere som gikk glipp av det eller vil høre det igjen så har jeg lagt en link til programmet under. Hør gjerne på hele men programmet,men for dere som lurer kommer jeg inn 59 min inn i sendingen. Så om du vil høre meg og Herman Dahl er det bare å spole dit!
 

Klikk HER for å komme til grogrammet!

Processed with VSCO with hb1 preset

 

Har du hørt på programmet? Skal du?

Klem Jennie

 

7 kommentarer
    1. Heihei! 🙂
      Veldig kult program 🙂 Hørte en del av det, men ikke hele 🙂
      Du har sykt kul stil! Hvor er buksa og beltet fra? 🙂
      Håper på svar! Kanskje du skulle begynne å skrive hvor de forskjellige klesplaggene dine er fra, så slipper du å få så mange spørsmål om det…. bare et tips :))
      Klem 🙂

    2. Hei Jennie,😁
      Jeg fikk desverre ikke hørt direkte men jeg klikket meg rett inn på linken,og hørte hele intervjuet.Og dere svarer så bra jeg beundrer det virkelig.
      Ses i neste innlegg Jennie.En god bamseklem fra Ingeborg.❤

    3. Hei Jennie,😁
      Jeg sjekket med en gang jeg leste bloggen,og jeg syntes du er så søt når du svarer på et spørsmål.Du inspirerer meg veldig.God helg Jennie.En god klem fra Ingeborg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg