STRESSA!

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! I dag har jeg vært ganske stressa faktisk. Jeg har prøvd å planlegge uken min litt, når jeg skal få gjort lekser, øvd til prøver i tillegg til andre ting utenom skolen. Denne uka har vi faktisk en del prøver. Jeg har en presentasjon i engelsk, en matteprøve, en musikkhistorieprøve, en danseprøve og i tillegg skal jeg skrive en oppgave i norsk som jeg også skal få karakter på. Jeg tror det var det, men det kan godt hende jeg har glemt noe. I dag har jeg da vært på skolen og når jeg kom hjem gjorde jeg så og si alle leksene mine for uken. Deretter har jeg prøvd å planlegge uken min litt og fortsatt litt på redigeringen av den kommende videoen min. Jeg kom på at jeg ikke har lagt ut noen bilder fra videoen og tenkte jeg skulle gjøre det nå. Kanskje det er et lite hint om hvordan video jeg har filmet? haha!

Nå er det i hvert fall ikke lenge til vinterferien og jeg gleder meg masse til det! Det er også snart premiere av The Club Radio og jeg har snart shoot for den nye kolleksjonen min! Det blir utrolig gøy!

Hvordan video tror du jeg har filmet?

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. Hei Jennie,her er jeg igjen.😂
      Jeg er litt usikker på hvordan video det blir men kanskje en Q&A.Eller noe sånt.
      Det ser gøy ut så jeg gleder meg.Og i forrige kommentar så fikk jeg vite at du legger det ut på bloggen også så da ble jeg glad.Da skal jeg sitte klart med popcorn forran bloggen her.😂
      Klem Ingeborg.

    2. 1. SMS-roulette
      2.what is on my phone
      3.Selfie/musical.ly toturial (aha, vet faktisk ikke)😂
      Skal det være meetup+lansering på wow (som sist)?❤Hvis ja, pliiizs ha det på Oslo city. Veldig mange bor i oslo, eller kan ta buss, tog eller t-bane osv. Til F.eks Oslo s 😘Elsker deg og bloggen, en fin måte å avslutte dagen på er å lese bloggen din, eller se en video med deg😍

    3. Jeg har ikke tenkt så mye på det før i dag, men vi har prøvemuntilg til mandag, tirsdag og onsdag, æææ! Jeg kjenner jeg gruer meg skikkelig!

    4. Hei jenniesofie, angående matte så sliter jeg liyt, har du noen tips som nettsider, læringstrategi? Jeg har forresten om geometri og jeg stresser sykt
      Takk uansett 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg