Aldri for sent!

Hei!

Her i London er klokken snart 21.00, men i Norge er den faktisk snart 22.00. Jeg blogget ikke i går men jeg skal i dag! Jeg har aldri "droppet" å blogge to dager på rad og det skal heller ikke skje…nå i hvert fall haha! Så selv om det er sent kommer det et innlegg til dere. Heller for sent enn aldri. I dag var siste innspillingsdag her i London. Vi spilte også inn i går. Begge dagene var vi faktisk så effektive at vi fikk sluttet før. I går dro derfor jeg og mamma til et shoppingsenter som heter Westfield. Vi har vært der en del ganger men det er så stort at vi ikke rekker å få med oss alt. Det ble derfor en tur til. I dag etter innspilling planla Daniel, Anna Sofia, jeg og våre foreldre å ha en slags avslutningsmiddag i sammen. Nå har jeg fått pakket ferdig og ligger i senga på hotellrommet. Jeg skal nok legge meg snart siden mamma og jeg må stå opp veldig tidlig i morgen.

Dette er noen bilder fra helgen min. Har lagt ut noen av de på instagram og noen ikke!

Håper dere alle har hatt en fin helg<3

Klem Jennie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg