3 GANGER I LØPET AV EN DAG!

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! Etter skolen i dag dro jeg til byen med Tuva for å handle noen ting vi trengte. Utrolig koselig å bare gjøre slikt med venner synes jeg. Jeg fant også ut i går kveld hvordan jeg kan gjøre livestream på instagram, som vil si at dere kan se meg live og snakke med meg! Jeg syntes det virket utrolig kult, så Tuva og jeg gjorde det på vei inn til Oslo. Deretter gjorde jeg det når jeg kom hjem, to ganger faktisk! En gang før middag og en gang etter. Utrolig gøy må jeg si og det er definitivt ikke siste gangen jeg kommer til å gjøre det! Så jeg hadde faktisk tre livestreams i dag! Kommer kanskje til å gjøre det i morgen også! Om du følger meg på instagram vil du få muligheten til å se det i hvert fall. 

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with b1 preset
 

Det er egentlig det jeg har gjort i dag! Nå skal jeg dusje og jobbe litt før jeg tar å legger meg!

Vil du at jeg skal gjøre flere livestreams?

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Hei Jennie,💜
      Ja jeg vil veldig gjerne at du skal lage flere livestreams.Det var veldig koselig og liksom skrive direkte til deg å sende så mange hjerter som det går ann.😸❤
      Hvis det kommer fler Livestreams imorgen så skal jeg sitte klar forran iPhonen.👍Klem Ingeborg.🤡

    2. Ja, men kan du ha på musical.ly også, fordi det er mange av følgerne dine (inkludert meg) som ikke er 13 ennå…og aldersgrensen er 13😬Men jeg håper at du gjør begge deler😍

    3. Ja/nei, jeg har jo lyst til at du skal ha livestream på insta, men tingen er at jeg ikke har den nyeste oppdateringen på insta og musical.ly så dermed kan jeg ikke se det du gjør og da føler jeg jo at det går glipp av mye! Men hvis du synes det er gøy så må du bare gjøre det❤️ Sånn at du får et bedre forhold til de andre som følger deg så ja..❤️😁😔😘 men jeg skal nok klare meg😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg