ER JEG FREMDELES SINGEL?

Hei!

I dag har jeg vært nok en dag hjemme fra skolen på grunn av sykdom men føler meg heldigvis bedre, så jeg kan endelig gå på skolen i morgen. Jeg blir fakisk superstressa av være hjemme. Jeg går glipp av viktig undervisning, jeg får ikke henta skolesaker og jeg blir heller ikke oppdatert på viktige ting som hvordan jeg skal søke videregående skole. Selv om jeg har vært syk har jeg jobbet masse med skolearbeid i steden for å faktisk slappe av og bli skikkelig frisk. Men nå er jeg klar til å dra på skolen, selv om jeg kanskje er litt sliten. Heldigvis var jeg bare syk to skoledager og litt i helgen. Mamma og pappa syns det er utrolig dumt at det er slik at man liksom ikke kan være syk når man går på skolen. De blir litt oppgitte over at jeg sitter og stresser med lekser  samtidig som jeg er syk. Presser på meg vannflaske eter vannflaske og tekopp etter tekopp. Det var nok om det. 

I dag tenkte jeg at jeg kjapt kunne svare på noen spørsmål som jeg har fått mye av på instagram i det siste.

1. Hvor gammel er du?

Jeg fylte nettopp 16 år.

2. Hvor høy er du?

Jeg er 165cm lav/høy eller hva enn du vil kalle det. Jeg trives i hvert fall i mine 165cm<3

3. Hvor er kjolen og skoenen på dette bilde fra?

Kjolen kjøpte jeg på HM for under 100kr for noen år siden. Ganske gammel men elsker den fordi den er enkel og passer til alt. Skoene fikk jeg låne av en venninne akkurat for premieren av Marcus og Martinus filmen, men har sett maaaaange slike sko i flere skobutikker. 

4. Kan du snart filme en ny video?

Jeg har veldig lyst til å filme en video til snart. Det er bare mye som skjer for tiden så jeg må bare vente til ting har roet seg litt ned. Det er alt fra skole til andre spennende prosjekter. Det er bare å kommentere i vei om dere har noen ønsker:-)

5. Er du singel?

Ja, jeg er fremdeles singel haha:-)

6. Hvor er kjolen og skoenen på dette bilde fra?

Kjolen kjøpte jeg på HM for under 100kr for noen år siden. Ganske gammel men elsker den fordi den er enkel og passer til alt. Skoene fikk jeg låne av en venninne akkurat for premieren av Marcus og Martinus filmen, men har sett maaaaange slike sko i flere skobutikker. 

 

Det var altså min lille oppdatering og spørsmålsrunde. Synes du jeg bruke filme en ny spørsmålsrunde? Det var ikke sååååå lenge siden jeg hadde en på snap men tenkte til youtube som ikke forsvinner etter 24 timer?

Klem Jennie

 

4 kommentarer
    1. Hei Jennie,😸
      Ja det er ikke det beste å bli syk,det er maaaange som er syke nå for tiden.🤒
      Det hadde vært veldig morsomt med en ny spørsmålsrunde på YouTube men du må jo bli helt frisk igjen.😄Selvom du er på bedringens vei som det heter så må du ha masse god bedring fra meg.😊
      Klem fra Ingeborg.💜

    2. Hadde vært kjempe gøy om du hadde laget en ny spørsmålsrunde😊 Så bra at du føler deg bedre💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg