MARCUS OG MARTINUS FØRPREMIERE

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag. Dessverre har jeg blitt syk så jeg har prøvd å ta det veldig rolig. Som flere av dere fikk med dere på instagram og snapchat var jeg på førpremieren til Marcus og Martinus sin film ” Sammen om drømmen”. Jeg var også så heldig å få tre billetter, så jeg fikk med meg mamma og mine kjære venn Lila som var i Oslo denne helgen! Jeg og mamma dro inn til Oslo og møtte Lila. Deretter tok vi t-banen til Majorstuen og gikk til Colloseum. Det var utrolig mange mennesker der.  Kjendiser, presse, fans og mange,mange flere. Tusen takk til alle som kom bort til meg og tok bilde<3 Alltid koselig å møte dere. 

Det tok en liten stund men så kom endelig Marcus og Martinus på den røde løperen. Når de var kommet inn kunne vi andre også det. Mens jeg og Lila gikk ned den rødeløperen snakket vi blant annet med Juliabladet, toppbladet, NRK supernytt og noen flere. Vi ble stilt spørsmål og tatt bilder av. Aldri vært slik på en rødløper før, men der var veldig gøy. Utrolig koselig å hilse på dere andre som også stod rundt. Fikk mange gode klemmer i går for å si det sånn!

Et bilde av “daten” min og meg<3 ahah!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vi kom oss inn og fant plassene våre. Filmen startet ikke lenge etter og jeg koste meg utrolig masse. Filmen var utrolig bra og jeg må innrømme at jeg fellet en tåre eller to. Jeg skal ikke avsløre noe av filmen for dere som ikke har sett den, men som Marcus og Martinus har sagt er det en veldig ærlig film. Det skjer mye positiv men ting er ikke alltid like lett og det er noe man får kjenne på i denne filmen. Utrolig stolt av hele familien deres. Etter filmen måtte jeg egentlig forte meg for å rekke båten tilbake til Nesodden siden vi skulle feire bursdagen til søstra mi, men jeg rakk å si hei til gutta først. Utrolig godt å se dem igjen. Har jo sett dem i spektrum og lignende men ikke slik at vi har fått snakket. Nå fikk jeg i hvert fall noen gode klemmer før vi måtte si ha det.

Turen gikk så hjem til Nesodden der vi feiret søsteren min sin 14-års dag med gave, kake og kos. 

Processed with VSCO with b1 preset

 

Hva er din favoritt Marcus og Martinus låt?
Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Jeg elsker alle sangene!
      Men vis jeg må velge tror jeg kanskje Together, Bae, Elektrisk, Girls og Heartbeat💛😚

    2. Together❤Jeg elser deg også håper du leser denne mld❤ Hvis du vil så kan vi bli nettvenner vil du? Håper på svar

    3. Min er bae❤️❤️❤️❤️❤️ Elsker deg❤️ Super flink til å skrive blogg❤️❤️❤️❤️❤️

    4. Hei jeg elsker alle sangan men jeg velger BEA og jeg er bare 8 år bare så dokker vet det
      ❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg