DET ER LOV

Hei

Nå er jeg endelig hjemme etter en lang men spennende helg i London. Det var utrolig deilig å komme hjem til senga mi og pakke ut. Selvfølgelig var det gøy i London og jeg er så takknemlig for at jeg får gjøre dette her, men etter en hardt arbeidene helg er det lov å si at det er deilig å være hjemme. 

Lørdagen startet med at jeg stod opp i 07.00 tiden og gjorde meg klar. Jeg kan ikke si så mye av det jeg gjorde av jobb men jeg var ferdig sånn rundt klokken 18.00 hver av dagene. Lørdagen var butikkene lenge oppe så jeg om moren min rakk å dra til Westfield som er et senter jeg har vært på før. Jeg fikk kjøpt meg en bukse og en t-skjorte og så spise vi no utrolig god vietnamesisk mat før vi dro til hotellet.

Søndagen hadde jeg bursdag og ble vekket av at mamma kastet ballonger på meg og sang bursdagssangen. Utrolig morsomt og koselig. Vi fikset oss og gikk ned til frokost og der ble jeg også overrasket med kake og sang av de ansatte haha. Superkoselig start på dagen altså. Deretter dro jeg på jobb. Dagen gikk ganske likt som den forrige og det var veldig gøy! I tillegg ble jeg igjen overrasket med kake og kort. Denne kaken så helt fantastisk ut! Ble så ufattelig glad og alle koste seg masse med kake før vi fortsatt jobbingen. Jeg var ferdig rundt 18.00 og da stengte alle butikkene, men mamma og jeg ønsket allikevel å gå ut for å spise. Vi dro derfor til hotellet og fikset oss litt, før vi gikk ut og fant oss et sted med masse spennende mat. Etter middag dro vi tilbake til hotellet og pakket kofferten.

I dag fikk jeg sovet litt lenger og vi ble hentet av taxi klokken 09.30. Vi kom oss til flyplassen, vi fikk sjekket inn og kommet oss igjennom sikkerhetskontrollen. Deretter var det bare å titte i butikker og slappe av før flyet gikk. Flyturen gikk veldig bra og det gjorde også resten av turen hjem. Nå sitter jeg i senga mi og skriver til dere! Skal pakke ut resten av tingene mine og gjøre meg klar for skole i morgen. 

Liker du å fly?

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Hei Jennie.😸
      Ja det er koselig det.Med mindre man har noen som ikke tillater å ta sete bakover.😂Men det er koselig det og jeg elsker turbulens.✈️Det ser ut til at du har hatt det veldig fint ut i fra bilder og innlegg.😎Klem fra Ingeborg.💜

    2. Syns det er gøy å fly😊 Gratulerer super masse med dagen som var😊 Så ut som du hadde en fantastisk dag😁

    3. Jeg elsker å fly!!💛✈️ Håper virkelig at du hadde en fin bursdagsfeiring og en nydelige tur!!😚💛

    4. Elsker å fly, men nå har jeg blitt skeptisk på høyder, så gruer meg litt til neste gang :/// 😬

    5. Ja jeg liker å fly. Jeg har en spørsmål til deg Jennie Sofie hvordan kan man bli artist eller kjendis som du er???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg