GØY MED FORANDRING!

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! For meg begynte dagen allerede klokken 08.00 selv om jeg ikke hadde skole. Pappa vekket meg fordi at det ikke skal bli så tungt i morgen å stå opp for skolen. JA, ferie er deilig men jeg gleder meg faktisk litt til skolen i morgen. Jeg gleder meg til å se vennene mine, snakke om ting vi ikke har fått snakket om på lenge og om hvordan julen har vært for oss alle. Jeg kommer sikkert til å angre på å ha sagt at jeg gleder meg til skolen når jeg sitter i alt skolestresset, men ja ja. Denne uka har jeg også bare 3 dager med skole, så det begynner litt forsiktig!

I dag har jeg jobbet det meste av dagen i tillegg til å ha vært litt ute. Mye av det jeg jobber med er på pc-en min, så jeg velger som oftest da å gå en tur for å blant annet få litt frisk luft. Nå var jeg også nettopp å henta de nye brillene mine. Jeg har faktisk fått mange spørsmål fra folk om jeg bruker linser eller briller, og svaret er ja. Jeg bruker både linser og briller, men mest linser. Jeg liker utrolig godt de nye brillene og de er ganske forskjellig fra de forrige jeg hadde. Alltid gøy med litt forandring he he:-)

Siden jeg henta brillene så seint ble det noen photobooth bilder haha!

Processed with VSCO with a6 preset
Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with a6 preset

 

Begynte du på skolen i dag eller begynner du i morgen?

Klem Jennie

27 kommentarer

Siste innlegg