MIN REISE

Hei!

Da var 2016 offisielt over og det er 2017. Utrolig mye skjedde for meg det forrige året og jeg har hatt en fantastisk reise. Jeg har blitt kjent med så ufattelig mange fantastiske mennesker, opplevd nye steder og fått vært med på mye spennende. Jeg har sett tilbake på innlegg for å se høydepunktene mine fra året og jeg klarer neste ikke tro at alt dette skjedde i løpet av 1 år. Jeg er klar for et nytt spennende år. Jeg er klar for å bli kjent med enda flere mennesker og oppleve enda flere steder, men først vil jeg oppsummere året 2016.

JANUAR 2016

I januar feiret jeg blant annet 15-årsdagen min med noen av venninnene mine. Min kjære lillesøster fylte også 13 år<3


FEBRUAR 2016

I februar var jeg på Isac Elliot konsert med noen venninner, jeg var på den finske ambassaden i Norge og jeg feiret 5-årsdagen til broren min Mathias.

MARS 2016

I mars hadde jeg et superkoselig meetup i Bodø og jeg hadde en fantastisk reise til Gran Canaria med “WOW TEAMET” for å ta bilder til sommerkolleksjonen min!

APRIL 2016

Jeg dro for første gang til London for å spille inn med Disney! En av de beste opplevelsene fra i år! Jeg var også på “God Morgen Norge” for første gang.


MAI 2016

I mai skjedde det en del for meg. Jeg var i London for andre gang og spilte inn Radio Disney Music Awards! Jeg hadde lansering av kolleksjonen min og jeg ble konfirmert. Jeg var også på fredrikstadcup med håndballaget mitt.


JUNI 2016!

Jeg hadde enda et meetup på wow, så var det endelig sommerferie! Jeg klippet håret mitt kort og min uforglemmelige reise til Malta med Tuva startet. 

JULI 2016​

Jeg hadde en fantastisk siste uke på Malta før turen gikk hjem. Jeg var gjest på “God Sommer Norge” og ble intervjuet til Toppbladet, før jeg reiste videre til Østerrike! Jeg nøt flere dager med familien i Graz og så tok vi en ukes tur ned til Grado i Italia med bil. Deretter dro vi tilbake til Østerrike og var det en liten stund til. 


 

AUGUST 2016

Familie og jeg reiser reiste så tilbake til Norge. Jeg ble utfordret av NOBE til å stå på wakeboard for første gang, og tok utfordringen. Jeg løp “Color me rad” og skolen begynt igjen. I tillegg startet ” The Club” på Disney Channel.


Dette er bare en screenshot, men om du ønsker å se flere av episodene gå inn på Disney Channel sin youtubekanal. 


SEPTEMBER 2016
 

Jeg var på EF reunion party og vlogget hele den dagen. I september var det litt hektiske dager. Bahare og jeg begynte på bladet vårt og jeg jobbet med den tredje kolleksjonen min. I tillegg ble jeg invitert på et “Soy Luna” event med Disney som jeg også vlogget fra. Du finner videoene på youtubekanalen min. 

OKTOBER 2016

Bahare og jeg jobbet videre med bladet. I tillegg blir det høstferie og familien og jeg reiste til Hallingdal der vi blant annet gikk på fjellet, klatret i klatrepark og kjørte ATV. En uke etter høstferien dro jeg til Polen med klassen min. En helt uforglemmelig tur. Kan heller ikke glemme shooten jeg hadde med Håkon!

NOVEMBER 2016!

Videoer jeg har spilt inn for Disney kom ut på youtubekanalen deres. Jeg hadde shoot for bladet “Oh My Vlog” og jeg var på Marcus og Martinus sin konsert i spektrum.

DESEMBER 2016​

“Oh My Vlog” kom ut i butikker og kiosker i Norge! Jeg hadde en lang kalender på bloggen hele måneden og jeg var så heldig å få være med på ” God Jul Norge”. 

 

Nå er det altså Januar 2017 og jeg har allerede store planer denne måneden som jeg gleder meg til å dele med dere! Jeg håper alle hadde et fint 2016 og jeg ønsker dere alle et fantastisk 2017!

Klem Jennie

 

6 kommentarer
    1. Høres ut som at du har hatt et travelt, men et fantastisk år. Gleder meg allerede til hva dette året vil bringe og til din 3 kolleksjon med wow kommer ut:)

    2. Høres ut som om du har hatt det utrolig kjekt og kost deg masse i 2016! Jeg håper at du får eit like fantastiskt år i 2017 og koser deg like mye! Jeg gleder meg til å se hva du finner på på bloggen eller hva slaks videoer du kommer til å lager på YouTubekanalen din!Jeg lurer bare på om du kan lage en ny vlogg snart? (Trenger ikke vis du ikke vil altså)…. Jeg elsker bloggen og YouTubekanalen din! Du må og kose deg på skolen siden etter sommerferien starter du jo på Vidergående skole! Jeg har en storebror som og starter på vidergående etter sommeren….
      Klemmer fra Vilde💛✌🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg