ROMMET MITT

Hei!

Håper dere alle har hatt en fin dag! Jeg hadde egentlig planer i dag men så endret det seg. Det var litt vanskelig å komme på noe jeg kunne gjøre. Tenkte jeg kunne filme en video med hadde ingen hjemme som kunne hjelpe med dette ettersom jeg ikke kan filme en slik video uten hjelp. Det andre jeg tenkte at jeg kunne gjøre var en snapchat Q&A, eller spørsmålsrunde som man også kaller det. Jeg delte derfor et bilde på instagram der følgerene mine fikk mulighet til å stille meg spørsmål som jeg senere svarte på på Snapchat. Jeg liker veldig godt å ha slike spørsmålrunder på snap og jeg håper dere også liker det! Jeg fikk spørsmål om alt mulig men et av de var hvordan den nye senga mi så ut og om jeg kunne ha en room tour. Jeg har nettopp satt den opp og jeg tenkte mye på hvor jeg ville plassere den siden den var større enn den forrige jeg hadde, men med hjelp fra foreldrene mine løste det seg. Jeg planlegger å henge et til bilde over senga mi slik at det blir to bilder og jeg plalegger og heve hylla over klesstativet, så bildene synes bedre. Så det er altså flere ting på bildene som vil bli annerledes. Jeg kommer ikke til å ha en roomtour med det første, men jeg kan selvfølgelig vise dere litt bilder fra rommet mitt akkurat nå<3

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Følger du meg på snap? Om du ikke gjør det heter jeg . jenniesofiesnap 

Klem Jennie
 

21 kommentarer
    1. Hei❤️❤️ Sykt fint rommet ditt ble 😍😍 jeg følger snappen din, blir så glad når jeg ser du har lagt ut noe 😍😍😍 loveu😘😘

    2. For et lekkert rom du har!<3 hva er produktnavnet på sengen, fikk utrolig lyst på en lik seng:)
      klem<33

    3. Er det MALM sengen du har, uten oppbevaringsskuffer?
      Veldig inspirerende å se rommet ditt, så flott det er!!<3

    4. Har du endret mye på resten av rommet ditt siden forrige roomtour? Rommet ditt ser så fint ut, så jeg synes det hadde vært utrolig gøy med en ny roomtour hvor du snakker i videoen slik at vi kan vite hvor de forskjellige tingene er fra! (f.eks puter eller dekorasjoner osv) Elsker å følge med på deg!

    5. Hei Jennie,😘
      Såååå fint du har fått det!!😊
      Du har det så koselig og du er så flink til å sette det opp så fint.Et koselig prinsesserom rett og slett.😁
      En god bamseklemfra Ingeborg.💜

    6. Følger deg på snap👌Det er alltid gøy å se dine Snapchat Q&A👍Gleder meg til neste! PS: veldigt kult rom😎

    7. Hei:) jeg vil bare si at jeg setter SÅ stor pris på at du tar deg tid til å blogge, når du kansje heller ville hvert med venner osv. Jeg syntes du gjør en så UTRULIG god jobb som blogger og du har kommet såååå langt. Og jeg vil bare si at alt jeg har sagt så langt er helt sant, jeg skriver det ikke bare får opmerksomhet…. Jeg er såååå tolt av at du har kommet så langt, og håper du kan fortsette med blogging så lenge som mulig😊 ELSKER Å LESE BLOGGEN DIN❤️ hilsen jenny😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg