NEST SISTE LUKE FOR DESEMBER 2016

//samarbeid

Hei!

Tenk at det er lille juleaften! I morgen er det jul, noe som betyr god mat, familiekos og julestemning! Dette blir altså den nest siste luken her på bloggen og i morgen kommer den siste til å bli lagt ut. Morgendagens luke er nok en av mine favoritter, men det er nok ikke alle som har mulighet til å delta.  Du burde helst bo i nærheten av Oslo om du vil delta i den. Jeg skal ikke avsløre hva det er ennå, men det er bare å følge med!

I dagnes luke finner du et gavekort på Junkyard med en verdi på 1000kr! Dette er også en luke jeg liker utrolig godt fordi jeg elsker klærne de har! Helt min stil! Jeg mottok en pakke av de for litt siden så det kommer nok snart en fjerde “Junkyard Haul” eller ” Look Book” ! Husk at det trenger ikke bare være jenter som deltar i denne luken. De har masse klær for både menn og kvinner. Du kan sjekk ut nettsiden deres ved å trykke //HER

Her er  “Junkyard” videoene mine:-)

 

 

For å delta må du svare på følgende i kommentarfeltet:

1. Hvor gammel er du?

2. Hvilket merke liker du best fra Junkyard?

3. Nevn et produkt fra hver av de tre videoene som jeg har

Husk å ha med en email eller instagrammen din så jeg kan kontakte deg hvis du vinner!

 

LYKKE TIL!

 

 

 

252 kommentarer
    1. 1. Jeg er 13 år gammel.
      2. Jeg liker best Fila eller XXXY
      3. En rød Carhartt-genser ❤️
      IG: henrietteem
      God jul!❤️

    2. Jeg er 14, jeg liker best Adidas, Nike og fila og et merke fra hver video er Nike, fila og Adidas
      IG: @juliiethomassen

    3. 1. Jeg er 13år gammel blir 14år i 2017
      2. Jeg klarer ikke å velge mellom Adidas og Fila. Så en av de 2.
      3. Hvite Fila sko, Hvit Nike t-skjorte og grå Fila genser
      ❤ Håper jeg vinner:) -God Jul! Ha det gøy med familien din!-
      IG: linnhavik

    4. 1. Jeg er 16 år <3
      2. Er så vanskelig å velge, men jeg tror jeg må si nike sportswear!
      3. Nike sportswear jakke - har den selv og elsker den!
      Fila genser - ønsker meg den så sykt!
      Nike sportswear t-skjorte futura icon

    5. Jeg er 14 år gammel☺️
      Jeg liker best FILA❄️
      I videoene dine fra Junkyard houl har du fått Adidas sko med grønne detaljer/striper, Nike jakke (tynn boblejakke) og en filagenser🎄
      @mariethen
      [email protected]

    6. 1. 15 år gammel.
      2. Fila, Adidas og Nike😍
      3. 1 video: Fila sko i hvitt
      2 video: Dr. Denim bukse i hvit
      3 video: Svart Adidas hettegenser (elsk)
      Instagram: @kinehall13

    7. 1. Jeg er 14 år gammel<3
      2. Veldig vanskelig å velge ut ett merke! Men det må vel bli junkyard sitt eget merke, liker spesielt buksene fra dette merket!<3
      3. Du har mottatt en svart nike boblejakke, en rød carhartt genser og en svart adidas hettegenser.
      Ig: miajoha_

    8. Instagram: @martewi
      1) jeg er 15 år
      2) merket jeg liker best er samsoe samsoe
      3) svart Nike jakke, rød carhart genser, svart adidas hettegenser

    9. Email: [email protected]
      1. Jeg er 13 år
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Adidas
      3. I den første videoen har du en hvit caps,
      røde og hvite Adidas sko i den andre
      og i den siste har du en svart Nike jakke.

    10. Hei jeg bare elsker YT kanalen din, og bloggen din!! Jeg er 14 år, jeg liker best junkyard XX-XY, Fila, og Adidas😊 I første videoen din er det Vans og i andre videon er det fila, og i 3 da er det Timberlands❤️

    11. 1. Jeg er 16 år⭐
      2. Mitt favoritt merke fra Junkyard er Junkyard XX-XY🙌🏻
      3. I den første videoen mottok du girlfriend jeans fra Junkyard, i den andre var det grå Fila genser og video tre fikk du Nike boblejakke🎄🎄
      IG: hannakarolinef

    12. 1. Jeg er 11 år /snart 12
      2. Jeg liker svea, adidas og fila best
      3. Video 1: Adidas hettegenser
      Video 2: Fila genser
      Video 3: Nike tynn dun jakke
      Håper jeg vinner❤ Hadde bedydd såå mye💛 Heter @hellemartinuss på IG

    13. 1. Jeg er 13 år:)
      2. Jeg liker best Nike eller Adidas
      3. I videoene dine har du med Nike, Fila og Adidas+flere❤️
      IG: henriette_dale_

    14. 1. Jeg er 15!
      2. Jeg er faktisk utrolig glad i junkyard xx-xy, men ellers liker jeg calvin klein og trasher veldig godt!
      3. Video 1: Nike-gymbag. Video 2: rød carhartt-genser. Video 3: genser fra sweet sktbs!

    15. Hei💕
      1. Jeg er 12 år
      2. Jeg liker best adidas!
      3. 1. Hvite sko fra FILA
      2. En rød genser det står carhartt på.
      3. En svart Adidas hettegenser.
      IG: inger.sofie

    16. Jeg er 16 år. Yndlings merket mitt fra Junkyard er Fila, bare eldker det! Fra den første videoen er det selvfølgelig de hvite Fila skona som er min farvoritt, har hatt lydt på de så lenge! Fra den andre videoen bare elsket jeg den røde genseren. Og fra den siste videoen må det være Adidas hettegensere, elsker hettegensrer og elsker Adidas så absolutt en favoritt!

    17. 1. 16 år
      2. Fila
      3. Video 1: Adidas hettegenser
      Video 2: Fila genser
      Video 3: Nike jakke
      Instagram: @ulrikkepe

    18. 1. 16 år gammel
      2. Adidas
      3. Haul nr 1: adidas joggebukse
      Haul nr 2: carhart lue
      Haul nr 3: fila sko

    19. 14, egt 15 da for blir det om 9 dager:)) liker best FILA
      Video 1: Adidas originals hoodie
      Video 2: FILA genser
      Video 3: Nike dunjakke
      Insta: @margrethehelmersen

    20. Jeg er 14 år gammel! Jeg liker best Fila merket fra Junkyard! I første video har du blant annet fått en Adidas bukse som er svart, den andre videoen du hadde i samarbeid med Junkyard er en Fila genser som er grå og den siste videoen fikk du en Nike Sportswear jakke som er også er svart!
      Emailen min er [email protected] og instagram emine0711

    21. 1:13 år❤️💇🏽
      2:fila og adidas🎉🎉❤️😏
      3: 1.video: svart Adidas genser🌚 2.video: rød carthartt genser ❤️3.video: svart nike jakke
      IG:morsommeleah
      Email: [email protected]
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    22. 1) 13 år
      2) Adidas Originals
      3) Nike Sportswear jakke, Adidas hoddie og Carhartt genser
      Instagram: marinygjerde
      ÅÅ, håper virkelig jeg vinner! Det hadde vært utrolig gøy!

    23. Jeg er 12 år gammel.
      Jeg liker Adidas og Fila fra junkyard.
      Junkyard unboxing/try: en svart Adidas genser.
      Junkyard try on haul 2: en fila genser som er grå, hvit og rød.
      Junkyard try on Haul 3: en svart sko
      INSTAGRAM: 82014002dm

    24. 1. Jeg er 13 år gammel.
      2. Jeg liker merke Nike best fra Junkyard.
      3. I den første videoen har du: Nike Sportswear Jakke.
      I den andre videoen har du: Dr. denim bukse.
      I den tredje siste videoen har du: Nike Gymbag.
      Instagram: @amisamk

    25. 1. 13 år
      2. Er så mange fine men kanskje Fila
      3. Adidas hettegenser, Adidas sko og Nike jakke
      Instagram: @marigsve

    26. 18 år gammel
      Har ingen favoritter men liker Adidas, Nike, Fila
      Svart boblejakke fra Nike. Hvit bukse. Svart Adidas hettegenser

    27. – Jeg er 12 år❤️
      -Jeg liker best merke Fila fra Junkyard
      – Et par hvite sko fra Fila , i den første videoen
      -En grå genser fra Fila, i den andre videoen
      -En Nike bag , i den tredje videoen
      IG: naza.no

    28. 1. Jeg er 13 år
      2. Jeg liker mange av merkene veldig godt, men tror jeg liker Adidas best (de har sykt mye fint og kult)
      3. Tre produkter fra videoene:
      Nike boblejakke
      Hvite & røde Adidas sko
      Sort Adidas hettegenser (ønsker meg en sånn!!)

    29. 1. Jeg er 13 år.
      2. Jeg liker best merke Adidas og Nike fra Junkyard.
      3. 1. Haul: Adidas joggebukse
      2. Haul: Adidas Stan Smith sko
      3. Haul: Nike boblejakke
      Mail: [email protected]
      IG: sahar_1105

    30. 1. Jeg er 13 snart 14 år 😂💕
      2. Er så vanskelig og velge 😂 klarer liksom ikke og velge bare et merke ❤️🙈 hehe men jeg liker veldig godt Adidas, Nike osv 💕
      3. I den første unboxing videoen var en av de tinga du fikk en Adidas Hoodie 😍 som jeg forresten har synsykt lyst på selv 😂😍❤️ Hehe. Og i den andre unboxing videoen din fikk du blant annet en Fila genser 😍 og i den siste unboxing videoen du har lagt ut fikk du et par Timberland sko 😍
      Hadde blitt så utrolig glad hvis jeg vant ☺️ Er en stor fan av deg 😍
      På IG heter jeg @caroline_jahren
      E-post adressen min er [email protected] ❤️
      Lykke til alle sammen ❤️😚

    31. 1. Jeg er 16 år
      2. Adidas orginal merket er det jeg liker best på junkyard 💕
      3. Junkyard tryout 1 kunne jeg ha tenkt meg den svarte Adidas joggebuksen💕 I den andre videoen kunne jeg ha tenkt meg den hvite buksen eller de hvite skoene💕 I den tredje videoen kunne jeg ha tenkt meg den svarte jakken 💕 Håper jeg vinner
      IG: malin_fjeldstad

    32. 1. Jeg er 12år
      2. Fila eller nike
      3. adidas bukse,adidas sko nike jakke
      instagram kontoen min er @hedda_sa

    33. Jeg er 14 år og handler nesten bare på junkyard
      Jeg liker best Addidas og jeg liker alle merkene egentelig men Addidas best
      Første vidio så hadde du kjøpt en Nike jakke
      Andre vidio Addidas sko
      Og tre vidio var det Addidas genser
      ❤️😍❤️ Jeg håper jeg vinner 😍😍😍elsker deg jennie sofie❤️❤️😍

    34. Jeg er 12 År
      1.Adidas hette genser
      2. Carhett genser
      3. SWEET SKTBS GENSER
      Min favoritt merkerAdidas og fila

    35. 1. Jeg er 12 år❤️
      2. Jeg liker Adidas best❤️
      3. I den første videoen får du en Adidas hettegenser❤️ I den andre får du en fila genser❤️ og i den tredje får du en Nike jakke❤️
      Tror alt skal være riktig😍
      Håper virkelig jeg vinner! Jeg ønsker meg masse fra junkyard og det hadde vært greit med et gavekort<3
      Klem fra en av dine største fans❤️❤️

    36. Jeg er 11 år gammel.
      Det merke jeg liker best fra junkyard er Adidas.
      Jeg tror du mente merke: men det et Adidas.
      Men visst du mente produkt så en bukse?
      Jeg forstod det ikke helt, men håper du fårstår😘
      IG: @eline_lill

    37. Jeg er 15 år, beste merket på junkyard er adidas, men fila og nike er også veldig bra!
      Jeg liker veldig godt de hvite skoene fra fila, den rød carhartt genseren og den svarte adidas hettegenseren!👍🏼

    38. Jeg er 14 år.
      Det merke jeg liker best fra Junkyard er Adidas
      Video 1 Adidas hettegenser
      Video 2 Fila genser
      Video 3 Tynn boblejakke fra Nike
      IG vannmaj

    39. ?Jeg er 13år💜
      ?Jeg liker best Adidas klærne fra junkyard
      ?i den første videoen hadde du kjøpt en Adidas joggebukse, i andre videoen hadde du kjøpt en grå fila genser og i den tredje videoen hadde du kjøpt et par hvite fila sko💜
      E-post [email protected]

    40. 1. 15 år❤
      2. Fila❤
      3. Scart adidas hettegenser, rød carhartt genser, hvite filasko❤
      Insta: Caroline.fla

    41. 1. 16 år
      2. Adidas liker jeg best fra Junkyard
      3. Første video: Svart Nike boble jakke
      Andre video: rød Carhartt genser
      Tredje video: Adidas hettegenser og bukse sett
      God jul🎅🏼

    42. Jeg er 15 år, er veldig glad i håndball og trening så yndlingsmerket mitt fra Junkyard er Nike😊
      I første video har du Adidas genser med matchende joggebukse, i den andre har du fila genseren, og I den tredje har du den sporty jakka fra Nike👍🏽
      Klem Sofie
      Instagram: @sofierrasmussen
      Mail: [email protected]

    43. Eg er 12 år og favoritt merket mitt er cheap monday. Svart tynn boblejakke fra nike, genser det står carhartt og ei svart Adidas bukse👍🏽
      (Instagram: Selene_elin)

    44. 1. Jeg er 13 år💛
      2. Det er så mange fine merker på junkyard men jeg liker best adidas originals, fila, Carhartt (tror det er sånn det skrives), dr.denim og nike som jeg kommer på atm💛
      3. I den første videoen har du blant annet adidas hettegenser, i den andre videoen har du bestilt blant annet en fila genser, i den tredje videoen har du blant annet bestilt en Nike jakke💛

    45. 1. Jeg er 15 år
      2. Jeg liker best Adidas fra junkyard
      2. Noen produkter fra de tre videoene som du har fra junkyard: En Adidas bukse, en rød carhartt genser og hvite fila sko.
      Instagram: tuvatandersson

    46. 1. Jeg er 15 år gammel <3
      2. Jeg liker adidas merket best fra junkyard <3
      3. Junkyard unboxing/try on haul: Svart Adidas bukse/joggebukse - Junkyard try on haul: Grå genser fra Fila - Junkyard try on haul 3: Tynn svart boblejakke fra Nike <3

    47. 1. Jeg er 13 år
      2. Jeg liker alle merkene, men Adidas er nok favoritten fra Junkyard
      3. Fila sneakers, Hvit Dr.Denim jeans og Adidas Hoodie <3 😀
      Instagram : @ingerkristinelv

    48. 13 år
      Liker mange men favoritten må være Adidas💗
      Nike boblejakke(super fin, ønsker meg den) hehe
      Carhartt genser❤️
      Adidas bukse/ thights
      Håper virkelig jeg vinner❤️❤️
      Mail: [email protected]

    49. 1.Jeg er 13år
      2.Jeg liker best Fila merke.
      3.Fila jogge sko,Adidas sko,Adidas genser
      Elsker stilen din.

    50. Eg er 14 år<33
      Merket eg liker best fra Junkyard må vere Adidas eller Nike!!
      Produkter fra de tre forskjellige videoene er: video 1: Kay Girlfriend Jeans, video 2: rød carhartt genser, video 3: svart Nike sportswear jakke<33 Insta: judithkristine
      God jul Jennie!!

    51. 1. Jeg er 12 år
      2. Jeg liker best Adidas og Fila klarer ikke å velge😂❤️
      3. (1) Adidas hettegenseren
      (2) Den grå Fila genseren
      (3) Timberland skoene
      IG: live.langmoen💘

    52. 1. jeg er 14år 🙂
      2. fila og adidas <3
      3. nike boblejakke, hvit og røde adidas sko og adidas kosesett ( adidas hetteganser og bukse)

    53. 1. Jeg er 13 år.
      2. Jeg liker adidas best 😉
      3. Første video: adidas bukse. Andre video: Dr. Denim bukse. Tredje video: fila sko 😉
      Håper jeg vinner.
      Instagram: jentehjelpen1

    54. 1) 14 år gammel
      2) favoritt merke, Adidas
      3) 1 video : Adidas
      2 video : fila
      3 video : Nike
      Instagramkonto: isabelsteene

    55. Hei!❤
      Jeg er 14 år gammel
      Favoritt merke mitt fra junkyard må vel være fila, skikkelig stilig med retro klær og slikt, bare elsker alle plaggene!
      Hvite fila sko, hvit bukse fra doctor denim og en hvit Nike t-skjorte.
      Håper jeg vinner, stor fan❤

    56. Jeg er 12 år❤️
      På junkyard liker jeg best fila eller adidas
      Noen av produktene du har vist er:
      Nike jakke
      Hvit drDenim bukse
      Adidas genser

    57. Jeg er 13 år
      Det merke jeg liker best fra junkyard er Adidas eller Nike
      Fra video nummer 1. Så var det en Nike bag
      Fra video nummer 2. Så var det en rød carhartt genser
      Fra video nummer 3. Så var det noen fila sko
      På Instagram så heter jeg Sahra.m03 <3

    58. 1.Jeg er 11 år😊
      2.Jeg liker best adidas😉
      3.Fra junkyard video nr.1 kjøpte du blant annet en adidas hettergenser
      Fra junkyard video nr 2. kjøpte du blant annet adidas sko
      Fra junkyard video nr.3 kjøpte du blant annet Timberlake vinter sko
      IG:isabell.andersen.05

    59. Alder: 11år (05)
      Fav merke fra junkyard:Fila og Adidas
      Fav plagg fra de siste videoene dine:
      1=Adidas hettegenserne
      2=fila genseren
      3=Nike boblejakke
      Instagram: @tineao 🦄🎿🎿🎿🎅🏼🎅🏼🎅🏼God jul😘🎿

    60. Jeg er 14 år❤
      Jeg liker merket “Adidas” best fra Junkyard❤
      Video 1: svart joggebukse fra Adidas
      Video 2: hvite Adidas sko med røde detaljer
      Video 3: svarte sko fra Timberland
      IG: ida_fagerli
      Mail: [email protected]

    61. 1. 14 år
      2. Nike er mitt favoritt merke
      3. Carhartt wip genser – college (rød)
      Adidas Originals hoodie (svart)
      Nike sportswear jakke (svart)

    62. Instagram: @sofiezimei
      1. 14 år
      2. Nike er mitt favorittmerke fra Junkyard
      3. Carhartt wip genser – college (rød)
      Adidas Originals hoodie (svart)
      Nike sportswear jakke (svart)

    63. 1. Jeg er 14år
      2. Fila
      3. Sort Nike jakke, Fila genser og Adidas joggesett (joggebukse og hettegenser)
      @sinelinnea på Instagram

    64. 1. 14 år❤️
      2. Adidas og Fila😍😍
      3. Adidashettegenser, Cardhartgenser, Nike dunjakke💋💋
      IG: maristadsnes

    65. 1. 13 år
      2. Liker best Adidas
      3. (1) Kay girlfriend jeans (vet ikke hvordan det skrives;)) (2) Rød carhartt genser (3) Svarte vintersko fra timberland

    66. 1. Jeg er 15 år 🙂
      2. Adidas 🙂
      3. Junkyard Haul 1, der hadde du bla en hettegenser fra Adidas. Junyard Haul 2, der hadde du en Fila hettegenser. Og i Junkyard Haul 3 hadde du en boblejakke fra NIKE 🙂 <3
      Instagram- michelle.kjergard
      Gmail- [email protected]

    67. Jeg er 15 år:) liker mest Nike og Adidas! 3 ting: Nike boblejakken(som jeg drømmer om å få)😍, hvit dr. Denim bukse & Adidas joggebuks(svart)!! ❤️ INSTAGRAM: fredrikstadpriv

    68. 1) jeg er 14 år
      2) jeg liker best merkene fila eller nike
      3) du har boblejakke/dunjakke fra nike
      ig: isabelleaslaksen

    69. 1. 14 år
      2. Adidas Originals
      3. Kay Girlfriend Jeans, Carhartt WIP genser -College rosehip/white, Nike Sportswear Jakke

    70. 1. 14 år
      2. Adidas Originals
      3. Kay Girlfriend Jeans, Carhartt WIP genser -College rosehip/white, Nike Sportswear Jakke
      IG: tuva.iversen

    71. 1.Jeg er 14 år;-)
      2.Mitt favoritt merke fra junkyard må være fila eller adidas.
      3. Nike, fila og adidas<3
      instagram: @kaia.emilie

    72. 1. Jeg er 13 år gammel.
      2. Liker nesten alle merkene som er der men tror at favoritten må nok være Adidas.
      3. Et produkt fra den første videoen er Nike t-skjorten, fra den andre videoen er FILA genseren (som er kjempe fiiiin!!) og et plagg fra den siste er Nike jakke som er utrolig fin den og!
      Håper virkelig at jeg vinner, jeg ønsker meg så veldig noen plagg fra Junkyard til jul 😀 Emailen min er [email protected]

    73. 1. 16 år
      2. Favorittmerke jeg liker best er Adidas
      3. Føste video: Nike boblejakke
      Andre video: Rød Carhartt genser
      Tredje video: Adidas hettegenser og bukse sett
      Instagram: katinkaschumann
      God jul:)

    74. Hei jeg er vilje jeg er 12 år.
      Mine favoritt produkter fra junkyard er Adidas, Nike eller fila.
      Og her er tre produkter som du hadde i dine tre videoer: video nr 1.Adidas (genser og joggebukse) video nr 2. Fila (genser) video nr 3. sweet sktbs (genser med hals)
      e-postadressen min er [email protected]
      jeg må bare si en ting til du er idolet mitt og jeg ønsker deg en god jul🎄 Og jeg håper jeg vinner❤️

    75. Jeg selv kjøper Adidad klær/sko fra Junkyard men i de siste ukene har jeg kjøpt fra Fila merken.:) Du har Fila Sneckers/Fila hettegenset i Grå/ Adidas Hoodie Black&white

    76. Alder: 12 år
      Produkter: Fila hettegenser, Nike dun jakke ting og Nike t-shirt😻
      Instagram konto: aaaennil ☺️

    77. 1. Jeg er 14 år gammel
      2. Jeg liker best Adidas
      3. -Svart Adidas hettegenser
      -Rød carhartt college genser
      -Grå college genser med høy hals fra sweetsktbs
      IG: Corneliabjerkvik

    78. 1. Jeg er 13 år gammel.
      2. Jeg liker best adidas
      3. Haul 1: Adidas joggedress, Haul 2: Grå Fila- genser, Haul 3: Boblejakke fra Nike
      Instagram: Karohaughom

    79. 1. Jeg er 14 år
      2.Jeg liker best Adidas merke
      3.Del1: Adidas genser
      Del 2: Hvit Dr.denim
      Del 3: Nike boble jakke

    80. 1. Jeg er 14 år gammel.
      2. Jeg liker best Adidas <3
      3. Første Junkyard-haulen mottok du en svart Adidashettegenser <3<3
      Andre Junkyard-haulen mottok du en rød Carhartt collegegenser!!
      Tredje Junkyard-haulen mottok du en grå genser fra Sweet SKTBS 🙂

    81. Jeg er 15 år
      Jeg liker best Adidas
      En hvit caps (husker ikke merke), en rød genser fra carheart og et par hvite sko fra Fila❤️
      Instagram: Emiliedieseth

    82. 1. Jeg er 12 år
      2. Jeg liker best Adidas
      3. Fra den første videoen: Adidas hettegenser i svart
      Fra den andre videoen: fila genser i grå med rød og hvit
      Fra den tredje videoen: Nike boblejakke i svart
      Meg på Instagram: oda_fb_04

    83. 1. Jeg er 14 år
      2.adidas Originals
      3.
      1.adidas joggebukse
      2.hvit bukse fra Dr Denim
      3.Hvite sko fra Fila

    84. Jeg er 14 år.
      Liker merket “Fila”
      Fra haul 1: En svart Adidas joggebukse
      Fra haul 2: En rød Carhartt genser
      Fra haul 3: En svart Nike boblejakke

    85. 1) 13år
      2) jeg liker best Fila jeg👅
      3) første video så har du bestilt adidas boblejakke
      Andre video har du bestilt en fila genser som er grå med pusestoff inni mfn uten hetta
      Tredje video har du brstilt en adidas hettegenser❤
      Beundrer arbeidet ditt
      @fridahaugstad
      @fridaprivat2003

    86. 1. Jeg er 13 år
      2. Jeg liker nesten alle merkene fra Junkyard, men vist jeg måte velge hadde jeg valgt Adidas
      3. Du har fått en svart Adidas hettegenser fra din første video, og på den andre videoen fikk du en grå Fila genser. På den tredje fikk du svarte Timberland sko❤❤❤ hilsen en stor fan❤❤❤ heter liansandra på instargram

    87. 1. Jeg er 16 år gammel
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Fila
      3. Fra “Junkyard unboxing/try on haul” har du en Nike gymbag. Fra “Junkyard try on haul” har du en Carhartt genser, og fra “Junkyard try on haul 3” har du Fila sko
      Min IG er siljemariejohansen

    88. 1. 13 år gammel
      2. Adidas
      3. Haul 1: svart og hvit Adidas hettegenser
      Haul 2: rød og hvit carhartt genser
      Haul 3: Nike boblejakke
      Gmail: [email protected]
      Instagram: anekvalshaug💗💗
      Hadde vært utrolig morsomt å vinne en luke fra bloggen din👍🏼

    89. Jeg er 16 år gammel!
      Jeg elsker adidas merke fra Junkyard.
      1. i den første videoen fikk du en svart adidas hette genser
      2. i den andre videoen fikk du en rød carhartt genser
      3. i den tredje videoen fikk du et svart adidas boblejakke
      epost: [email protected]

    90. 1. 15år
      2. Liker best fila
      3. Video 1 Adidas dress
      Video 2 Grå fila genser
      Video 3Sorte tinberland

    91. 1. 13år
      2. Vet ikke, det er vanskelig, egt alle. Kommer an på hva jeg skal ha egt.
      3. Adidas bukse/thigts
      Fila genser sem er grå
      Nike jakke (jakke til å ha ute, som er svart)
      IG: Marita.321

    92. 1.13 år
      2. Adidas
      3: 1.de hvite fila skoene
      2.den røde karhartt genseren
      3.den svarte Adidas buksen
      God jul og godt nyttår❤❤❤❤❤

    93. 1. 13år
      2. Kommer an på hva jeg skal ha. liker alle egt veldig godt.
      3. Adidas thigts/bukse
      Fila genser son er grå
      Nike jakke. Til å ha ute som er svart.
      IG: Marita.321

    94. Jeg er 15år gammel
      Jeg er veldig fan av Junkyard sitt egen merke xxxy
      Og et plagg fra hver video er: olabukse merke xxxy, Rød Carhartt genser og en Nike svart dunjakke<3
      Instagram: ina.berrefjord

    95. 1. Jeg er 14 år 🙂
      2. Jeg liker best merket nike og carharrt <3
      3. I den første haulen likte jeg best adidas joggebuksa, i den andre haulen likte jeg best carharrt genseren og i den tredje haulen likte jeg best nike boblejakken !!<33

    96. 1. Jeg er 12 år
      2. Jeg liker best merket FILA
      3. Video 1: Nike bagg video 2: Adidas sko video 3: Nike jakke
      IG: erikaa.04

    97. 1) jeg er 15 år (01)
      2) liker best Adidas, eller junkyards eget merke Junkyard XX-XY
      3) svart Adidas hettegenser, svarte Timberland sko og hvit Dr.denim bukse
      På Instagram heter jeg @fridepedersen

    98. 1. Jeg er 15 år
      2. Jeg liker Adidas og Carhartt merke best
      3:
      Video nummer 1: Adidas bukse
      Video nummer 2: Carhartt genser
      Video nummer 3: Adidas jakke

    99. Hei Jennie!
      1.Jeg er 12år
      2.Jeg liker best Adidas
      3.Du har hatt en grå fila genser,En Adidas hettegenser og En SWEEAT SKTBS genser
      Instagram:Mariatveraa04
      E-Mail:[email protected]
      Klem fra Maria❄️❄️

    100. 1. 15 år
      2. Adidas og Nike
      3.
      – Tynn bobblejakke fra nike
      – Adidas sko
      – Adidas hettegenser
      ig: stineelisee_ 💋

    101. 1. 20
      2. Levi’s
      3. I den første på lista var det svarte Timberland sko, i den andre Adidas Stan Smith og i den tredje Adidas hettegenser

    102. hei>3
      Jeg er 12 år
      Jeg liker best Adidas
      Fra den første videoen:Nike Gymbag. Andre videoen:FILA genser. Og den tredje videoen:Timberland Boots
      HÅPER JEG VINNER!
      IG: martina.mmer

    103. Hei, Jennie Sofie!
      Ny luke, jippi!
      1. Jeg er 15 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Adidas.
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3; SWEET SKTBS Genser. JUNKYARD TRY ON HAUL 2; Dr. denim bukse. JUNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL; New Era caps.
      Mailen min er [email protected]

    104. Hei, Jennie Sofie!
      Ny luke, Jippi!
      1. Jeg er 15 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Adidas.
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: SWEET SKTBS Genser. JUNKYARD TRY ON HAUL 2: CARHARTT Lue. JYNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL: New Era caps.
      Mailen min er [email protected]

    105. Hei, Jennie Sofie!
      Ny luke, Yes!
      1. Jeg er 16 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Adidas.
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: SWEET SKTBS Genser. JUNKYARD TRY ON HAUL 2: CARHARTT Lue. JYNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL: New Era caps.
      Mailen min er [email protected]

    106. 1| Jeg er 13 år 🙂
      2| Jeg liker best Adidas Originals
      3| Fila joggesko. Fila genser. Nike gymbag
      -IG: @sofiebrekkesofie1

    107. Hei Jennie Sofie!
      Ny luke, jippi!
      1. Jeg er 15 år gammel.
      2. Merker jeg liker best fra Junkyard er Adidas.
      3.JUNKYARD TRY ON HAUL 3: SWEET SKTBS Genser. JUNKYARD TRY ON HAUL 2: CARHARTT Lue. JUNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL: New Era caps.
      Mailen min er [email protected]

    108. Hei Jennie Sofie!
      Ny luke, jippi!
      1. Jeg er 15 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Adidas.
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: SWEET SKTBS Jakke.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 2: CARHARTT Lue.
      JUNKYARD UNBOXING/TRY ON HAUL: New Era caps.
      Mailen min er [email protected]

    109. Video nr 1 : svart ( Nike) bobblejakke
      Video nr 2 : grå ( fila ) genser
      Video nr 3 : svart ( Adidas ) jumper
      Jeg er 14 år
      Mitt favoritt merke fra junkyard er : fila
      IG : Renate_privat02

    110. Hei Jennie Sofie!
      1. Jeg er 15 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Adidas.
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: SWEET SKTBS Genser.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 2: CARHARTT Lue.
      JUNKYARD UNBOXING/TRY ON HAUL: New Era caps.
      Mailen min er [email protected]

    111. Hei Jennie Sofie!
      1. Jeg er 15 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Adidas.
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: Timberland Boots.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 2: FILA Genser.
      JUNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL: New Era caps.
      Mailen min er [email protected]

    112. 1. Jeg er 15 år.
      2. Jeg liker merket “FILA” best.
      3. Tre av produktene du har med i videoene er blant annet: En tynn boblejakke fra Nike, rød Carhartt genser og svarte Vans sko.
      Hvis jeg vinner kan du kontakte med på Instagram: ilhaaans

    113. 1.Jeg er like gammel som deg 15 (01)
      2.jeg liker merket junkyard xxy (junkyard sitt eget merke)
      3. Fila toppen, boyfriend jeans og Adidas jakke.

    114. 1. jeg er 13 år og kommer fra trondheim.
      2.jeg personlig liker NIKE og FILA best fra junkyard. Til jul så har jeg ønsket meg utrulig mye kler fra junkyard.
      3. video nr 1: vans sko
      video nr 2: hvit dr denim bukse
      video nr 3: en nike ytterjakke
      Instagram: Stinerimol epost: [email protected]

    115. 1) Jer er 12 år:)
      2)Jeg liker best Adidas fra junkjard
      3)Første video:girlfriend Jeanse
      Andre video:en rød genser fra carhatt
      Tredje video: Nike boblejakke

    116. hei Jennie!
      Jeg er 13 år gammel og jeg liker best Calvin Clein merket på Junkyard, men jeg er også veldig glad i de andre merkene som Adidas og FILA. Junkyard er helt klart min stil!
      noen av de klærne du har hatt på dine hauls er:
      svarte vans sko
      rød carhartt genser
      svart Nike sportswear jakke
      insta: hannapekeberg
      mail: [email protected]

    117. 1. 13 år
      2. Fila
      3. Grå FILA-genser, røde Stan Smith x Adidas sko, tynn og svart dunjakke fra merket Nike
      Instagram: @astridwestlund

    118. Jeg er 13 år, du har hatt med grå fila genser, sort Adidas hettegenser og en sort Nike jakke. Insta- thelmawie e-post- [email protected]. Håper virkelig jeg vinner, btw elsker bloggen din!!!

    119. 1. Jeg er 15 år, fyller 16 i februar
      2. Jeg eeeelsker Adidas, så det er merket jeg liker best fra dem:)
      3. Fra første video: Adidas hettegenser
      Fra andre video: Fila genser
      Fra tredje video: Nike Boblejakke
      Insta: junehugdahl

    120. 1. 15 år
      2. Adidas tror jeg❤
      3. Adidas hettegenser, rød carhartt genser, hvite(ofc) fila sko😍
      ig: @norabergum

    121. Jeg er 15 år, og favoritt merket mitt fra Junkyard er kanskje Junkyard sitt eget XX-XY merke!
      Et produkt fra hver av de tre videoene er de svarte vans skoene, den røde Carhartt genseren og den svarte adidas jakken!
      Instagram: @juliemelek
      Email: [email protected]

    122. 1. 13år
      2. Tror det må bli fila
      3. Junkyard1: Adidas genser
      Junkyard2: Carhartt wip lue
      Junkyard3: Sweet SKTBS genser
      Instagram: @ginalkv

    123. 1.13 år
      2.jeg liker best Adidas
      3.Timberlands,Fila genser og Nike gymbagg
      4.instagram er lorinmamedi😘😘

    124. 1. 16 år
      2. Liker best Fila😍
      3. Nike gymbag – Fundamentals swoosh, Carhartt wip lue – Acrylic watch, Fila sko – Distruptor ll

    125. 1. Jeg er 14 årgammel.
      2. Jeg liker best Calvin Klein.
      3. En av produktene dine fra videone dine er Nike jakken.

    126. 1. 13 år
      2. Fila
      3. Svart Adidas bukse, hvit Dr. Denim bukse, grå sweet sktbs genser med høy hals
      Instagram: Louise_lise

    127. Jeg er 12 år
      Favoritt merke mitt fra junkyard er addidas
      Produkt fra video en: timberland vinter sko, video to: Dr.denim hvite bukser, video tre: boyfriend jeans lyse blå.
      Instagram: Marlin.459

    128. 1. Jeg er 15 år gammel
      2. Elsker alle merkene på junkyard, men min absålutte favoritt er nok Adidas
      3. Adidas sweatpants, fila genser og Nike boblejakke
      God jul!❤

    129. 1. Jeg er 15år
      2. Jeg liker Adidas veldig godt
      3. Produkter du har kjøpt i videoene er:
      – Kay Girlfriend Jeans
      – Carhartt genser
      – Nike Sportswear Jakke

    130. Hei Jennie Sofie!
      Ny luke, jippi!
      1. Jeg er 15 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Adidas.
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: SWEET SKTBS Genser.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 2: CARHARTT lue.
      JUNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL: New Era Caps.
      Mailen min er [email protected]

    131. 1. 15. År
      2. Calvin klein, Adidas eller fila
      3.
      – Adidas hettegenser
      – Fila genser
      – Nike dunjakke

    132. 1. 19 år 🙂
      2. Favorittene er Adidas og Nike 🙂
      3. Adidas bukse – Light Logo TP
      Sko – Stan Smith
      Jakke – Nike Sportswear

    133. 1.Jeg er 12 år gammel
      2.Jeg liker merket SVEA best
      3. Video 1=Nike, Video 2=Adidas og Video 3=Vans
      IG=deatringanarta

    134. 1.) jeg er 14 år gammel
      2.)jeg tror jeg liker “fila” eller “Junkyard XXY” best med tanke på stilen jeg har for den er ganske layback samtidig som den er litt tøff.
      3.) Junkyard haul3: svarte timberlands
      Junkyard try on haul: Rød carhartt
      Junkyard Unboxing: svart Adidas genser

    135. 1. Jeg er 14 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Nike.
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: Timberland Boots.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 2: CARHARTT genser.
      JUNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL: Kay Girlfriend Jeans.
      Mailen min er [email protected]

    136. 1. Jeg er 16 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Vans
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: Nike Sportswear Jakke.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 2: Adidas sko.
      JUNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL: Vans sko.
      mailen min er [email protected]

    137. 1. Jeg er 14 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Nike.
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: Timberland Boots.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 2: CARHARTT genser.
      JUNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL: Kay Girlfriend Jeans.
      Mailen min er [email protected]

    138. 1. Jeg er 16 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Vans
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: Nike Sportswear Jakke.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 2: Adidas sko.
      JUNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL: Vans sko.
      mailen min er [email protected]

    139. Jeg er 13 år.
      Elsker Adidas
      Produkter du har i videoene er
      Adidas sweatshirt
      Fila genser
      Nike jakke💕 Heter KSO.privv på Instagram. Love you

    140. 1. Jeg er 14 år
      2. Jeg liker best Calvin Klein
      3. JUNKYARD UNBOXING/TRY ON HAUL -Jeg elsker sånne og ønsker meg det kjempemye: Kay Girlfriend Jeans
      JUNKYARD TRY ON HAUL- Det var en syyyykt kul farge, og du kledde den skikkelig: CARHARTT genser
      JUNKYARD TRY ON HAUL 3 -Den var sykt kul og jeg elsker sånne “over-size” gensere: SWEET SKTBS Genser
      [email protected]

    141. 1) 13.
      2) Adidas og fila.
      3) Adidas boblejakke, grå fila genser og svart Adidas hoodie.
      💓💓💓💓💓💓💓💓💓

    142. 1) 13 år
      2) Adidas
      3) 1. Video: Adidas joggebukse
      2. Video: rød carhartt genser
      3. Video: Nike “boblejakke”
      Ig: Natalie.staurland

    143. Hei Jennie Sofie😍
      Jeg blir med i luken.
      1. Jeg er 15 år gammel.
      2. Merket jeg liker best fra Junkyard er Adidas.
      3. JUNKYARD TRY ON HAUL 3: Timberland Boots.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 2: FILA Genser.
      JUNKYARD UNBOXING/ TRY ON HAUL:
      New Era Caps.
      Mailen min er [email protected]

    144. 1. Jeg er 14. år❤️
      2. Jeg liker best Nike, Adidas og Fila❤️
      3. Haul 1: Nike t-skjorte❤️
      Haul 2: Carhartt genser❤️
      Haul 3: Fila sko❤️
      IG: julie_landaas ❤️

    145. 1. Jeg er 16år gammel.😊💗
      2. Jeg liker veldig godt adidas fra junkyard.
      3. Adidas Bukse – Light Logo TP, Rød carhartt, sweet grå sktbs genser.
      Mail: [email protected]
      Instagram: sandra_helen_
      💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

    146. Jeg er 15år, 1.video= Adidas hettegenser (svart og hvit), 2.video= Hvit Dr.denim bukse og 3.video= Tynn boblejakke fra Nike😊 Jeg liker Nike best❤Elsker tingene på junkyard men har ikke muligheten til å bestille derfra🙁

    147. 1. 13 år
      2. Adidad
      3. Adidas hettegenser (svart), rød charatt (hvis det er sånn man skriver det haha) genser og en svart boblejakke fra nike😍😍😍

    148. Jeg er 13 år (snart 14 om ikke så lenge).
      Merket jeg liker best fra junkyard må nok være Fila eller Champion. De er så utrolig fine!!
      I din første junkyard haul var en av tingene du fikk en hvit nike t-skjorte med nike logoen på, I din andre junkyard haul/ tryon hadde du kjøpt en grå carhartt lue og i din tredje video fikk du svarte timberlands.
      emailen min er [email protected] og jeg håper jeg vinner. 😀

    149. 1. Jeg er 15 år
      2. Det merket jeg liker best fra Junkyard, er nok Adidas. Men er mange fine merker der, vanskelig å velge.
      3.
      – Kay girlfriend jeans
      – FILA genser
      – Nike Sportswear jakke

    150. 1) jeg er 12år
      2) jeg liker best Adidas
      3) 1: hvit New era caps
      2: rød carhartt genser
      3: et par fila-sko

    151. Jeg er 17 år 🙂
      Er utrolig glad i Adidas fra Junkyard!
      Haul 1: Nike jakke
      Haul 2: Fila genseren
      Haul 3: Boyfriend jeans
      @Heddastenberg99

    152. IG: Solveigfjeldheim
      1. 14 år
      2. Jeg liker best Adidas og Nike fra junkyard
      3. Du har fått en rød carthart genser

    153. Hei!
      1. 15 år
      2. Jeg elsker FILA, Adidas og Sweet Sktbs
      3. Det er den tynne, svarte boblejakka fra Nike, den grå sweatshirten fra FILA og Kay Girlfriend jeans fra junkyard XX-XY
      GOD JUL!

    154. 1. Jeg er 15 år gammel.
      2. Merker jeg liker best fra Junkyard er Adidas.
      3.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 3: Timberland Boots.
      JUNKYARD TRY ON HAUL 2; FILA Genser.
      JUNKYARD UNBOXING/TRY ON HAUL; Vans sko.
      Mailen min er [email protected]

    155. Jeg er 13 år
      Jeg liker nike og addidas
      Nr. 1 nike jakke
      Nr.2 fila genser
      Nr.3 boyfriend jeans
      Håper jeg vinner elsker deg jennie 😊😍😘😘

    156. Jeg er 13 år
      Jeg liker nike og addidas
      Nr.1 nike jakke
      Nr.2 fila genser
      Nr.3 boyfriend bukse
      Email: [email protected]
      Jennie du er mitt forbilde jeg har virkelig sett opp til deg håper jeg vinner😊😊😍😘

    157. Hei! Jeg er 13 år gammel og min epost er [email protected]! Mitt favoritt merke fra Junkyard er vel Adidas siden de har så mange kule og ulike klær. Junkyard er en norsk nettside som har masse utvalg av merke klær som Adidas som de ikke har på en vanlig butikk! I den 1 videoen din har du med et produkt fra Vans som er et par med sko! Som er driiit kule, som er i fargen svart. I den 2 videoen har du med deg en Carhartt genser som er rød med hvit skrift. I den 3 videoen din har du med deg noen super kule hvite fila sko.

    158. Jeg er 13 år.
      Jeg liker best Adidas.
      Du kjøpte blant annet en Nike boblejakke, et par røde og vite Adidas sko og en svart Adidas hettegenser.
      På instagram heter jeg inglinn03!

    159. 1. Jeg er 14år
      2. Jeg liker best Calvin Klein
      3. En av merkene du hadde med i videoene dine er Fila
      Instagram: emilielgr

    160. Jeg er 15 år, 01’er.
      Jeg liker merket Adidas.
      Du kjøpte blant annet en Nike ytterjakke, røde og vite Adidas sko og Adidas genser.
      Insta: Nishatar

    161. 1-Jeg er 12år
      2-Jeg liker best Adidas
      3- i den første haulen fikk du en svart Adidas
      hettegenser!
      -i den andre haulen fikk du en FILA genser
      -i den tredje haulen fikk du en Nike boblejakke
      Mail: [email protected]

    162. 1. Jeg er 14 år, født i 02 :))
      2. Jeg liker best Adidas og Fila.
      3. Et produkt fra hver av videoene er: Kay girlfriend jeans, Fila genser og Nike boblejakke.
      Mailen min er: [email protected]
      På instagram heter jeg: @christinemaf

    163. Jeg er 15 år
      Jeg elsker alle klærne på junkyard, men er kanskje størst fan av Adidas.
      Nike ytterjakke
      Hvis jeg er så heldig å vinne, kan du kontakte meg på instagram hvor jeg heter @lundleonora <3

    164. 1. Jeg er 13 år gammel
      2. Jeg synnes merket FILA er best!
      3. 1. Videoen : Kay Girlfriend jeans
      2. Videoen : Fila genser
      3. Videoen : Nike jakke
      Instagram: @lauraprivv_

    165. 1. 13 år
      2. Jeg liker best Adidas merke
      3. Svart hettegenser fra Adidas, hvite Fila sko, Nike boble jakke.
      Instagram: xmirna

    166. 1. Jeg er 17 år
      2. Adidas
      3. Fra den første videoen: Adidas hettegenser i svart
      Fra den andre videoen: fila genser i grå med rød og hvit
      Fra den tredje videoen: Nike boblejakke i svart
      E-mail: [email protected]

    167. 1. Snart 12 år (i 2017)
      2. Jeg liker best Adidas og fila❤️😍
      3. Nike boblejakke, en Adidas genser og en fila genser❤️❤️
      Du kan kontakte pappaen min på email😀

    168. 1. 14 år
      2. Liker best Adidas og Nike
      3. 1. Adidas genser
      2. Fila genser
      3. Nike boblejakke
      IG: Solveigfjeldheim

    169. I den første junkyard haulen din var et av plaggene en Adidas hettegenser.
      I den andre var et av plaggene en carrhart genser i fargen rød.
      I den tredje var et av plaggene en Nike jakke i fargen sort.
      Jeg er 14 år
      Det merket jeg liker best fra junkyard er fila

    170. Hvorfor blir det så sykt deilig hver gang når du legger ut nær bilder deg og hvorfor spruter det alltid så mye sæd når du er nær liksom?

    171. Jeg er 13 år gammel, fyller 14 i 2017!
      Jeg liker best Fila og adidas!
      Svart nike boblejakke, Kay Girlfriend jeans og svart adidas hettegenser❤️ Digger deg og Videone dine!

    172. Jeg er 13 år, fyller 14 i 2017!
      Jeg klarer ikke bestemme meg mellom Fila og Adidas!
      Jeg likte best Kay girlfriend jeans❤️
      Insta: Jen_andr

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg