HEMMELIGHETEN

Hei!

Som jeg sa på både instagram og snapchat i går kom bladet ” Oh My Vlog” ut i butikker og kiosker i Norge! Dere som har fulgt med på bloggen vet at jeg har blitt intervjuet selv for bladet men jeg har også intervjuet andre! I tillegg hadde jeg en dag med shoot som var utrolig lang men også veldig spennende. Jeg er utrolig glad for at jeg fikk være med på å lage dette bladet! Bahare har vært super flink og resultatet synes jeg ble knall! 

Som jeg skrev under gårsdagens instagrambilde står det en hemmelighet jeg har holdt på veldig lenge i magasinet. Flere supert meg i går om jeg bare kunne si den, men det skal jo være ekstra spennende for de som kjøper bladet å lese hemmeligheten. De får også vite den litt før alle andre. Jeg kommer jo selvfølgelig til å fortelle den her på bloggen om litt så ingen grunn til å bli stressa. Haha! Jeg gleder meg veldig til alle vet det. 

Sett flere av dere skriver dere har bladet og det er mange som også har sendt bilde av at de har det. Noen legger til og med bilder ut på instagram, slik som dette. Jeg blir så utrolig glad! 

 

 

Så nei…hemmeligheten slippes ikke på bloggen i dag heller, men det er bare å følge med videre. I tillegg er det enda flere spennende julekalenderluker som skal åpnes. 

Har du kjøpt bladet?

Klem Jennie

13 kommentarer
    1. Ja, jeg har kjøpt bladet ❤️ Jeg reiste på butikken med en gang skolen var ferdig, for å kjøpe bladet 😍😍Jeg ble sykt glad av å lese hemmeligheten din 💛💛 gleder meg masssssse😘
      Elsker deg til månen og tilbake😍😭😍

    2. Hei Jennie,😘
      Jepp jeg elsket bladet Jennie,Jeg fikk noen gode råd og og style opp dekselet til telefonen.Og du er så flink til og svare på spørsmål,du svarer så fint.Du har fulle svar og du beskriver svarer ditt så godt.Og du er jo kjempe pen på bilder.Og jeg gleder meg til den nye kolleksjonen og tenk at du begynner på Vidregående neste år.Enda mer lekser.😂📚Ses på neste innlegg 😂
      En god juleklem fra Ingeborg.💜

    3. Ja, jeg har kjøpt bladet😊💛 veldig fine intervjuer av deg og de andre i bladet👍 Gleder meg til å se og å få vite litt mer om hemmeligheten. Ble kjempe glad da jeg så hva hemmeligheten var😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg