Utrolig søte

Hei

//samarbeid

Endelig fredag, føles helt fantastisk. Ikke flere prøver eller presentasjoner før juleferien. Nå går nesten dagene frem til selve julaften litt for fort. Denne helgen håper jeg på å få filmet (eller det må faktisk gjøres og redigeres), så vil jeg også få tid til å møte familie som er i Oslo i helgen og også en venn som også er i hovedstaden akkurat denne helgen. 

En annen ting er at jeg må finne meg antrekk til noen ulike anledninger som snart kommer opp. Allerede 20 desember har vi juleball. Kjolen er heldigvis klar, men jeg mangler sko. Den 25. desember skal jeg være med på en TV sending og trenger noe litt mer pyntet enn mine dagligdagse “chille” plagg. 

Ja, så jeg har litt jeg må få gjort. 

Jeg har redigert ferdig filmen med lillebror og den er litt….ja, hva skal man si? Dere får nesten se den selv. Han er verdens herligste med god fantasi kan man vel si, he he.

Men først åpner jeg en ny luke her på bloggen. 

To vinnere vinner 3 herlige TY bamser hver. Disse bamsene er så urolig søte med de store glitrende øynene sine og de vant faktisk prisen “årets leke” i år.  

Det eneste du trenger å gjøre er å kommentere i kommentarfeltet :

  • Hvilken av de seks bamsene som er din favoritt
  • Hvor gammel du er
  • Gjerne ditt instagram navn om du har IG
  • Huske å oppgi mailadressen så jeg kan kontakte deg om du vinner

Lykke til

Klem Jennie

186 kommentarer

Siste innlegg